• چهارشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۷:۲۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92021812824
  • خبرنگار : 71420

عذرخواهی فیروز کریمی از بازیکن هلندی فجرسپاسی

عذرخواهی فیروز کریمی از بازیکن هلندی فجرسپاسی

سرمربی تیم فوتبال پیکان به دلیل رفتار ناشایستی در قبال بازیکن سیه‌چرده فجر سپاسی عذرخواهی کرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان به دلیل رفتار ناشایستی در قبال بازیکن سیه‌چرده فجر سپاسی عذرخواهی کرد.

فیروز کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اتفاقات رخ داده پس از بازی تیمش برابر فجر سپاسی و توهین به بازیکن سیه‌چرده این تیم گفت: این عمل مذموم است و از سوی هر کسی در هر مقطعی رخ دهد تفاوت نمی‌کند. اگرچه این کار از سر تفاوت فرهنگی یا کم تجربگی صورت گرفته، به هر حال نباید دست مهاجم فجر سپاسی را پس می‌زدم. اگر می‌خواستم آموزش دهم که در فرهنگ ما ابتدا بزرگتر دست خود را دراز می‌کند، باید این کار را در زمان بهتری انجام می‌دادم نه درست پس از بازی.

وی ادامه داد:‌تاکید می‌کنم که از مسئولان باشگاه فجر سپاسی، آقای یاوری، بازیکنان و هواداران این تیم شیرازی که بابت آن اتفاق رنجیده خاطر شدند، عذرخواهی می‌کنم و می‌گویم که هرگز قصد بی‌احترامی نداشتم. در آن لحظه عصبانی بودم چون در 30 ثانیه پایانی گل خوردم و شانس ماندن در لیگ برتر را از دست دادیم. اگر لیگ 18 تیمی بماند این فرصت را داشتیم که به پلی‌آف راه پیدا کنیم.

کریمی همچنین گفت: به خدا قسم کوچک‌ترین قصد و نیتی برای توهین به رنگ پوست، نژاد و قومیت هیچ فردی نداشته و ندارم! آن اتفاق صرفا یک مسئله ورزشی و به دلیل عصبانیت و ناراحتی بابت شکست برابر فجر سپاسی رخ داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۸ ۱۷:۵۸

چقدر آدم بی ظرفیتی هستی که گناه اشتباهات تو رو بقیه باید بدن مجبوری وقتی مربیگری بلد نیستی تیمها رو بیچاره کنی ملت ما رو هم خجالت زده؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۸ ۱۸:۰۷

در کدام درس اخلاق است که فرد پیرتر باید دستش را اول پیش بکشد؟ در فرهنگ کرامت انسانی که اظهار ادب و دوستی بزرگ و کوچک نمی شناسد. اگر "آدم خور" توهینی به رنگ پوست نیست پس باید برده داری را هم محبت پدرانه قملداد کرد. از نیّت اشخاص هم کسی خبر ندارد، اما عمل است که درست و غلط رفتار را در معرض عموم قرار میدهد. جناب سرهنگ! پورش خواستن از صمیم قلب نشان معرفت و بزرگی و فرهنگ است.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۸ ۲۱:۲۸

کمی دیر شده برای عذر خواهی آقای کریمی! حرکات زشت و نژادپرستانه شما در دنیای امروز قابل بخشش نیست. امیدوارم فدراسیون در این مورد سریعا اقدام کنه تا درس عبرتی برای دیگران بشه.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۹ ۰۰:۳۸

اگر فیلمش رو نشون نمی دادن عذرخواهی می کرد؟ باید محروم بشه.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۹ ۱۴:۲۰

از عصبانیام یه چیزی اونورتر بود