به منظور جمعآوری کمکهای نقدی نیکوکاران به هموطنان آسیبدیده در زلزله استان بوشهر از طریق تلفنهمراه ، سامانه "مشارکتهای مردمی ۸۱۱۵" با همکاری ایرانسل و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، راه اندازی شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به نقل از روابط عمومی ایرانسل، تمامی مشترکان سیمکارتهای ایرانسل میتوانند با ارسال یک پیامک بدون متن رایگان به شماره ویژه ۸۱۱۵، از محل اعتبار سیمکارت ایرانسل خود، مبلغ مورد نظر خویش را مستقیما به هموطنان نیازمند زلزلهزده در این منطقه اهدا کنند. این مبلغ، در صورتحساب مشترکان دائمی منظور شده و از میزان شارژ مشترکان اعتباری کسر میشود.
این سامانه در تعامل مشترک ایرانسل و در راستای استراتژی جمعیت هلال احمر، برای جذب حداکثری مشارکت های مردمی و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، راه اندازی شده است.
بر اساس اعلام ایرانسل از آنجایی که در شبکه تلفن همراه ایرانسل، طرح پایداری شبکه در شرایط اضطراری از زمان راه اندازی شبکه اجرا شده بود، همانند تجربه فاجعه زلزله آذربایجان شرقی، پس از وقوع زلزلهای به بزرگی 6.1 در مقیاس ریشتر در شهرستان دشتی استان بوشهر، برای سرویس دهی به مشترکان در مناطق زلزلهزده مشکلی ایجاد نشده و با پایداری کامل در حال سرویس دهی و انتقال ترافیک مخابراتی استان با وجود افزایش فوق العاده میزان مکالمات درخواستی است، ضمن آنکه نمایندگان و تیم فنی ایرانسل، یکساعت پس از وقوع زلزله به منطقه اعزام شدهاند و بهطور مستمر در مناطق زلزلهزده حضور دارند و برای ارائه سرویس پایدار در منطقه فعالیت میکنند.
انتهای پیام
نظرات