• چهارشنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۵:۴۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92012107123
  • خبرنگار : 71368

توزیع 10 هزار بسته غذایی میان زلزله‌زدگان بوشهری/ پاسخگویی 147 به سوالات مردمی

توزیع 10 هزار بسته غذایی میان زلزله‌زدگان بوشهری/ پاسخگویی 147 به سوالات مردمی

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از پاسخگویی خطوط 147 به مردم برای چگونگی ارائه کمک‌هایشان به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از پاسخگویی خطوط 147 به مردم برای چگونگی ارائه کمک‌هایشان به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

محمود مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته از سوی 1000 امدادگر مستقر این سازمان در مناطق زلزله‌زده، گفت: 2700 تخته چادر، 3500 تخته موکت و 4500 دستگاه پتو میان زلزله‌زدگان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه 10 هزار بسته غذایی از صبح امروز تاکنون میان زلزله‌زدگان توزیع شده است، گفت: اقلام غذایی همچون برنج، روغن، ماکارونی، چای، کنسرو و نان نیز میان زلزله‌زدگان توزیع شده است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه با اعزام آشپزخانه‌های سیار این سازمان به مناطق زلزله‌زده، از فردا زلزله‌زدگان غذای گرم نیز دریافت می‌کنند، گفت: در پی وقوع زمین لرزه در بوشهر، شاهد تماس‌های مکرر مردم با جمعیت برای ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی بوده‌ایم. بر همین اساس و برای تسهیل در جواب‌دهی به مردم، خطوط تلفن 147 آماده پاسخگویی به سوالات مردم در مورد چگونگی ارائه کمک‌های خود و دریافت گزارش از آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده است.

تشکیل جلسه مقامات دولت در مناطق زلزله‌زده

همچنین قدمی، رییس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه معاون اول رییس‌جمهور و وزرای کشور و بهداشت در حال بازدید از مناطق زلزله‌زده هستند، اعلام کرد که امشب جلسه مشترکی در مناطق زلزله‌زده با حضور مقامات دولتی برای تصمیم‌گیری به منظور بهبود وضعیت زلزله‌زدگان برگزار می‌شود.

قدمی خاطرنشان کرد: آمار مصدومان و جان‌باختگان زلزله بوشهر تا این لحظه تغییر نکرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha