• دوشنبه / ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ / ۰۹:۳۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92011904820
  • خبرنگار : 71431

ستاد کل، تنها مرجع اعلام قوانین و مصوبه‌های جدید سربازی

سردار کمالی خبر داد: ارائه آموزش عقیدتی سیاسی و قانونمداری به سربازان

سردار کمالی خبر داد: ارائه آموزش عقیدتی سیاسی و قانونمداری به سربازان

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با انتقاد از برخی از رسانه‌ها گفت: اخبار مربوط به قوانین و مصوبه‌های جدید سربازی تنها از طریق ستاد کل نیروهای مسلح اعلام می‌شود.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با انتقاد از برخی از رسانه‌ها گفت: اخبار مربوط به قوانین و مصوبه‌های جدید سربازی تنها از طریق ستاد کل نیروهای مسلح اعلام می‌شود.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ در این باره گفت: متاسفانه برخی از رسانه‌ها اقدام به انتشار اخباری با عناوینی نظیر قوانین جدید،‌ شرایط جدید و ... از قول برخی از مسئولان سازمان‌های غیرمرتبط یا سازمان وظیفه عمومی ناجا می‌کنند که در این خصوص باید گفت که اخبار مربوط به قوانین جدید و مصوبه‌های مربوط به سربازی تنها از طریق ستاد کل نیروهای مسلح اعلام می‌شود.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سازمان وظیفه‌عمومی ناجا، سازمانی برای اجرای مقررات سربازی است و در خصوص مقررات اجرایی اطلاع‌رسانی می‌کند، گفت: آخرین قانونی که پیرامون سربازی به تصویب رسیده قانون مصوب سال 90 است و پس از آن قانون جدیدی اعلام نشده، بنابراین اخباری که مربوط به قوانین جدید و ... تیتر می‌شود، مربوط به همین قانون است که ممکن است کمتر به آن توجه شود.

وی همچنین درباره آموزش‌های حین خدمت سربازان نیز به ایسنا گفت: آموزش‌هایی که در طول خدمت سربازی از دوران آموزشی تا آخرین روز سربازی به سربازان داده می‌شود، شامل موارد متعددی است.

وی با بیان اینکه در این آموزش‌ها از مسائل عقیدتی، سیاسی تا مسائل آموزشی و اجتماعی وجود دارد، گفت: مسائل مربوط به قانون‌مداری و توانمندسازی سربازان نیز جزو برنامه‌های آموزشی ستاد کل است.

قرار نیست آموزش‌های مغفول سایر دستگاه‌ها درطول سربازی ارائه شود

به گفته وی به سربازان هم در پادگان‌ و هم در طول دوران آموزشی، آموزش‌های ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه حداقل 30 ساعت آموزش عقیدتی سیاسی به سربازان داده می‌شود، اظهارکرد: آموزش‌هایی که به آنان داده می‌شود، متفاوت است اما با توجه به این که وظیفه نیروهای مسلح دفاع از مملکت و برقراری امنیت است قرار نیست که هر کاری که در سایر دستگاه‌ها معطل یا مغفول مانده توسط نیروهای مسلح و آن هم در طول 21 ماه از خدمت سربازی آموزش داده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۲-۰۷ ۰۹:۴۱

سلام، خواهرم تحت پوشش بهزیستی میباشد پدر و مادرم هر دو بیکار هستند و بقیه اعضای خانواده(برادرانم و خواهرانم) متاهل هستند، خواهرم به علت تومور مغزی هزینه های سنگین بر دوش من افتاده من هم دانشجوی کارشناسی ارشد هستم به خدا دارم دیوونه میشم کارت پایان خدمت که ندارم جایی به من کار نمیدن کمکم کنید چکار کنم: مهران مجیدی از یاسوج، روستای باگ.