• یکشنبه / ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۷:۱۵
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 92011101889

واگذاری و افتتاح ماهانه 10 تا 12 هزار واحد مسکن مهر در شهر پرند

واگذاری و افتتاح ماهانه 10 تا 12 هزار واحد مسکن مهر در شهر پرند

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح 95 هزار واحد مسکن مهر پرند و واگذاری و افتتاح ماهانه 10 تا 12هزار واحد مسکن مهر در شهر پرند در نیمه نخست امسال خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح 95 هزار واحد مسکن مهر پرند و واگذاری و افتتاح ماهانه 10 تا 12هزار واحد مسکن مهر در شهر پرند در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علی نیکزاد که صبح امروز (یکشنبه) از پروژه‌های مسکن مهر پرند بازدید کرد، گفت: براساس پیش بینی صورت گرفته با تلاش مضاعف دستگاه‌های خدمات رسان در نظر داریم در شش ماهه نخست امسال هر ماه 10 تا 12 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند افتتاح و به متقاضیان واگذار کنیم.

وی افزود: در گذشته 10 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند به متقاضیان واگذار شده است و در حال حاضر با بهره برداری از بازارچه، فضاهای تجاری، نانوایی و واحدهای آموزشی و فرهنگی زندگی در این شهر جریان دارد.

نیکزاد تأکید کرد: با افتتاح 95 هزار واحد مسکونی در شهر جدید پرند تعداد واحدهای مسکونی در این شهر به 125 هزار واحد می رسد که ظرفیت 600 هزار نفری را این شهر در خود جای می‌دهد.

وی افزود: همزمان با افتتاح واحدهای مسکونی فضای آموزشی، فرهنگی، تجاری و امنیتی در حال ساخت و تکمیل شدن است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: دو باب ساختمان کلانتری، یک باب ساختمان بسیج، 14 مدرسه و فضاهای درمانی در پرند درحال ساخت است که با ارائه تسهیلات و اقساط در واگذاری زمین در ساخت واحدهای درمانی تسریع می‌شود.

نیکزاد اعلام کرد: امسال تمام واحدهای مسکونی شهر جدید پرند به متقاضیان وگذار می‌شود.

وی با بیان افزایش بازپرداخت تسهیلات مالی مسکن مهر گفت: با دستور رئیس جمهوری زمان بازپرداخت وام ها از 15 سال به 20 سال افزایش یافته است و مصوبه آن ابلاغ شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۳ ۲۳:۳۹

فقط یک حرف دارم، وزیر مسکن یک نگاه به قراردادها و امضای شرکت عمران پرند و پیمانکار و مشتریان بیندازد تا خلاف وعده را ببیند. بی‌خود هم تبلیغات نکنند!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۴ ۱۰:۲۵

قراردادهای وزارت مسکن که بی‌ارزش باشند وای به حال مردم عادی!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۵ ۱۱:۲۰

در انتخاب واگذاری واحدهای پرند پارتی‌بازی می‌شود و خیلی از پروژه‌ها را کسی باخبر نبود! امتیاز زمان ثبت‌نام و مبلغ واریزی اصلا ملاحظه نمی‌شود.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۷ ۱۳:۵۹

با سلام، من حدود 10 ماه هست که در خانه‌ی مادر خانمم زندگی می‌کنم. مگر قرار نبود آنهایی که خانه ندارن خانه‌دار شوند؟ چرا من باید خانه‌ای را اجاره کنم که می‌شد لااقل برا خودم باشد؟ واقعا در پرند خانه‌هایی که خالی‌اند صاحب دارن؟ واقعا ساکن تهران هستن؟ واقعا انصاف بود و هست هر حرفی دلشون می‌خواد بگن؟ من در فاز 6 کوزو عضوم در صورتی که فاز 5 خالی و جالبتر صاحب هم دارن و من و خانواده‌ام در خانه مادر خانمم زندگی کنیم؟ به نظر شما می‌شه قانع شد یا واقعا باید بشیم؟

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۷ ۱۴:۰۳

واقعا هست واقعا.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۷ ۱۴:۱۱

وقتی واحد خالی در پرند یا همون مهر خالی هست چرا به آنهایي که ساکن تهران نیستن، رسیده و جالبترش اینجاست که من باید اجاره کنم؟

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۷ ۲۰:۳۲

ضمن عرض سلام و خداقوت، به استحضار آن جنابان می‌رسانم که چند سالی است از ثبت‌نام من در مسکن مهر می‌گذرد و مدت 7ماه است که در پروژه‌ هسا 2 انتخاب واحد نموده‌ام و جمعا مبلغ 90000000 ريال داده‌ام. اما هر بار برای امضای قرارداد به پرند مراجعه می‌کنم می‌گویند هنوز قرارداد شما آماده نیست. از شما بزرگواران تقاضای پیگیری و خبررسانی دارم.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۲ ۱۴:۴۱

پس از چندین بار به تعویق انداختن تحویل پروژه های پرند و عمل نکردن به تاریخ تحویل مقرر در پیش قراردادها ، بالاخره در اسفند ماه 91 در قسمتهای مختلف شرکت عمران اطلاعیه هایی نصب کرده بودند که در آن تاریخها مشخص شده بودند . تاریخ تحویل برخی از پروژه ها 31 فروردین ثبت شده بود . بعد از ایام نوروز که مراجعه کردیم ، اطلاعیه ها را برداشته بودند و به جای آن نوشته بودند که تاریخ تحویل واحدها در بنر در محوطه ، پایان هفته آینده نصب می شود. بعد از دو هفته آن اطلاعیه را هم برداشتند. الآن که مراجعه می کنیم کسی جوابگو نیست و انگار نه انگار چه ها نوشته بودند و چه قول هایی داده بودند. برای وزارت مسکن متأسفیم که مردم را نسبت به دولت بی اعتماد می کنند...

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۷ ۲۰:۳۳

با سلام لطفا در خصوص تحويل واحدهاي پروژه مپسا بخصوص پروژه امسال رسيدگي فرماييد چند خانوار بدون اب و برق و گاز و ديگر امکانات در انجا زندگي ميکنند وهيچکس هم رسيدگي نميکند