• سه‌شنبه / ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ / ۲۳:۲۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91123018147
  • خبرنگار : 71431

شب آرام پایتخت‌نشینان در آخرین شب سال

برقراری قریب به 6 هزار تماس طی 6 ساعت با آتش‌نشانی پایتخت

برقراری قریب به 6 هزار تماس طی 6 ساعت با آتش‌نشانی پایتخت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برقراری شش هزار تماس با سامانه 125 در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برقراری شش هزار تماس با سامانه 125 در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر سیدرضا خوشزاد در نشست خبری که در آخرین ساعات چهارشنبه آخرسال داشت با بیان اینکه امشب شاهد شبی آرام و امن‌تر نسبت به سال‌های گذشته بودیم گفت: این امر بیانگر این است که جوانان ما بیشتر مسائل ایمنی را رعایت می‌کنند و هیجانات خود را به درستی کنترل می‌کنند.

خوشزاد با اشاره به وقوع تنها دو مورد انفجار منزل مسکونی، اظهارکرد: در این دو مورد نیز نگهداری از مواد محترقه در منزل بود.

انجام 227 عملیات از سوی آتش‌نشانان

خوشزاد از انجام 227 مورد عملیات توسط آتش‌نشانان تا ساعت 22 چهارشنبه‌سوری خبر داد و افزود: مقایسه این آمارها با سال گذشته از کاهش 35 درصدی حکایت دارد.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده توسط آتش‌نشانی در شب‌های منتهی آخرسال گفت: تولید برنامه‌هایی نظیر شب‌های آرام و ارائه آموزش‌های مختلف به شهروندان، تاثیر خوبی در میان جوانان و خانواده‌ها و نیز کاهش این حوادث داشته است.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات امینی شهرداری تهران همچنین در پاسخ به پرسش ایسنا درباره تماس‌های برقرار شده با سامانه 125 در شب چهارشنبه آخرسال اظهارکرد: از ساعت 17 تا 22 امشب 5943 مورد با سامانه 125 برقرار شده که تعداد تماس‌ها نسبت به سال گذشته که در حدود 5224 مورد بود، افزایش داشته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تنها حدود 250 تماس از تماس‌های دریافتی عملیاتی شده است، گفت: متاسفانه برخی از این تماس‌ها برای مزاحمت‌های تلفنی و البته برخی دیگر نیز به علت تماس‌هایی است که از یک حادثه چندین تماس گرفته می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha