• شنبه / ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ / ۱۸:۲۰
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 91121208050
  • منبع : فضای مجازی

تصادفی که پراید را نصف کرد + عکس

تصادفی که پراید را نصف کرد + عکس

عصر روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه تریلی در محور شیراز- بوشهر دو سرنشین پراید در دم جان باختند.

عصر روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه تریلی در محور شیراز- بوشهر دو سرنشین پراید در دم جان باختند.

به گزارش ایسنا، مشرق به نقل از بوشهر نیوز نوشت: دراین حادثه که در نزدیکی چهل چشمه روی داد، سواری پراید که از سمت بوشهر به طرف شیراز درحرکت بود با سرعت بالا و به دلیل سبقت غیرمجاز با یک دستگاه تریلی که درمسیر برعکس تردد می کرد، برخورد نمود.

بر اساس گزارش خبرنگار "بوشهرنیوز" در این سانحه، خودرو پراید از وسط نصف شده و دو سرنشین آن دردم جان خود را از دست دادند.

تصادف پراید

تصادف پراید

تصادف پراید

تصادف پراید

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۲ ۲۰:۲۰

سایپا، مطمئن!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۱۲:۲۷

ظاهرا نو هم بوده، چون هنوز برچسبهای درش روشه.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۳ ۰۰:۲۳

خداوند رحمتشون کنه. اما اگر در عکس شماره سه کمی دقت کنید متوجه ضخامت و کیفیت بدنه پراید خواهید شد که حتی کیلویی هم ارزش خرید و فروش را ندارد. من مدتی است در عراق زندگی می‌کنم. اینجا با وجود جنگ‌زدگی و هزار بدبختی دیگر حاضر نیستند سوار پراید شوند و بنزهای آمریکایی را جایگزین کرده‌اند در حالی که اینجا پراید با قیمتهای بسیار باور نکردنی دو الی سه میلیون تومان خرید و فروش می‌شد.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۳ ۰۲:۴۶

رانندگی یک حق خدادادی نیست بلکه یک امتیاز است برای افراد قانونمدار در یک جامعۀ متمدن. از آنجایی که ما بالاترین رکورد تصادفات و قتل ناشی از آن را در جهان داریم، باید با شرمساری قبول کرد که صلاحیت رانندگی، کیفیت جاده‌ها و سلامت اعمال قانون، هر سه، هنوز در سطح یک جامعۀ جهان سوم است. ما به اشخاصی مانند ابوعلی سینا، خوارزمی، خیام و مانند آنها افتخار می‌کنیم ولی نظر آنها در مورد ما با این همه به اصطلاح "دانشگاه" چه می‌تواند باشد؟

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۳ ۱۱:۲۸

برخي مسئولان سازنده خودرو ملی و حمایت‌کنندگان از تولیدات بی‌کيفیت و پرسودی که معلوم نیست سودش به جیب چه کسانی می‌رود و گرنه چرا از تولید شکر در ایران حمایت نمی‌شود؟!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۳ ۱۲:۲۵

خدا رحمتشون کنه. خدا رو شکر! تعداد سرنشینها فقط دو نفر بوده!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۳ ۱۳:۳۱

خدا رحمت کنه. مملکت ما همینه. تولیدکنندگان خودرو برای جان آدم ارزش قائل نیستن و تنها به فکر جیب گشادشون هستن! 20 میلیون تومان بابت این فرغون پول می‌گیرن. یه نفر بیاد بگه بابا این چه وضعیه؟ روزانه دهها نفر از این بلاها سرشون می‌آد. خودشون هم مقصرن ها، اما اگر ایمنی خودرو بالا باشه، اینطور دو نصف نمی‌شن. خدایا اونایی که اون تو هستن چه بلایی سرشون اومده؟

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۳ ۱۶:۰۵

قیمت 17 میلیون تومان ولی امنیت آن صفر!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۳ ۱۶:۲۶

اصلا برا توليدكنندگان جون آدميزاد مهم نيست! فقط پول مهمه! يه پرايد آشغالي رو بايد 17ميليون تومان پول داد. تو روخدا نخريد!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۳ ۱۶:۴۸

هر کس به پراید پول می دهد اصلا منطق ندارد.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۳ ۲۳:۴۵

فقر باعث می‌شه قشرهای متوسط جامعه ارزونترین ماشینها رو بخرن و نتیجه می‌شه همین. وقتی ماشین زیر پات نباشه به یه پراید 6 میلیون تومانی راضی باشی، نتیجه می‌شه همین. ما همه‌مون می‌دونیم به طور مثال پراید خطرناکه ولی نمی‌شه کاریش کرد. منطق هم باهات همکاری می‌کنه که پراید بگیری نه فلان ماشین فلان قیمتی. کاش مقام معظم رهبری که تو همه مسائل سنجیده و خوب برخورد می‌کنند، تو این قضیه که جون مردم ایران در میونه، شورایی عالی یا همچین چیزی تشکیل می‌دادند. به نظر من تو این چند ساله هر چی گفتیم مدیرعامل این‌جور شرکتها و مسئولین دیگه، گوش‌بکن نیستن. همین نظرها و همین خبرها را به نظر من رسانه‌ها و وب‌سایتهای خبری به سایت و دفتر آقا اطلاع بدن بهتره.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۰۸:۱۵

سلام، جواد آقا! من نمي‌خواهم از توليد داخل حمايت كنم ولي اولاً بنز آلماني است نه آمريكايي، در ثاني اگر ماشين تمام امكانات امنيتي را هم داشته باشد ولي با آن سرعت بره زير 18 چرخ، گيريم از زير چرخ اول سالم دربره، آن 17 چرخ ديگه مچاله‌اش مي‌كنه حتي اگه به‌قول جواد بنز آمريكايي باشد(در كل دست سايپا و ايران خودرو با اين كاردستي‌هاشون درد نكنه)!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۰۹:۱۱

هر خودرويي زير تريلي بره له مي‌شه. مقصر خودمونيم كه رعايت نمي‌كنيم.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۰۹:۲۹

قابل توجه مسئولین محترم و زحمتکش شرکت سایپا که همیشه به فکر امینی و حفظ جان مشتریان هستند! هدف ما جلب رضایت مشتری است. "این است پراید بیست میلیون تومانی"!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۱۰:۴۶

از ماست كه بر ماست.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۰۹:۳۱

بدون ماشین بمانیم ولی پراید نخریم.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۰۹:۳۷

مدیریت صفر!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۰۹:۵۸

مسئولين همتون بايد توي اون دنيا جوابگو باشيد.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۱۰:۱۸

پرايد رو ول كنيد بابا! درست شدني نيست. من پدر و مادر و 2 خواهرم و داداشم رو همين‌طوري از دست دادم. كسي به من جواب داد؟

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۱۰:۵۷

درسته كه امنیت پراید پایین هولی هر اتومبیل دیگه‌ای هم در حال سبقت باشه، یعنی سرعتش بالا باشه با تریلی تصادف کنه، له می‌شه. اونایی که برای پراید پول می‌دن بی‌منطق نیستن، ندارن که اتومبیل دیگه‌ای بخرن.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۱۱:۲۶

پدرم يكي از كساني بود كه در سال 1370 تحت هياتي از شركت... به كره رفت و قرارداد پرايد را امضاء كردند. امروز اعلام مي‌كنم كه پدرم آن‌روزها مي‌گفت در قرارداد از كره‌اي‌ها درخواست شده بود كه ارزانترين اتومبيل موجود را براي ايران در نظر بگيرند تا صرفه اقتصادي بالايي براي شركت داشته باشد و از آن روز تا امروز چندين هزار نفر با اين اتوميبل از دنيا رفته‌اند!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۱۱:۴۹

اگه تریلی هم یه مقدار سرعتش رو کم می‌کرد شاید تصادف به این شدت نمی‌شد.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۱۲:۵۷

پیاده بودن والله بهتر از سواری ناامن داشتن است. از ماست که بر ماست.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۱۳:۵۴

20 میلیون تومان رفت رو هوا.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۱۳:۵۹

واقعا به حال خودم و اين مردم كشور عزيزم تأسف مي‌خورم. خواهش مي‌كنم چيزي كه گرون مي‌شه رو چرا مي‌خرين؟ به چه قيمتي از دست دادن جونتون؟ فقط راه‌حل نخريدن هستش.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۱۴:۲۲

پراید ماشین جاده نیست. هر کسی هم راننده جاده نیست.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۱۴:۲۶

آخه ای مرد دهن‌بین الکی نتیجه‌گیر، اگه عشق سرعت دارید، بروید پیستهای مسابقه. باید یاد بگیرید از هر چیزی به مناسبت خودش استفاده کنید. نه پراید نه BMW جزء ماشینهای مسابقه نیستند. مخصوصا با سرنشین و علی‌الخصوص با زن و بچه. کجا دیدید و خواندید پراید با سرعت 70 یا 80 کیلومتر کشته داده باشه؟ با بنز هم به کوه بزنی یا به تریلی بزنی، پودر می‌شی. مشکل آرتیست‌بازی بعضی‌هاست که حتی با زن و بچه هم فکر می‌کنن جیمز باند هستن. اگه کمی رعایت کنی هیچ کس صدمه نمی‌بینه. آیا تو بقیه کشورها که تصادفات منجر به مرگ هم رخ می‌ده(که البته کمتر از کشور ما هست) همش تقصیر پرایده؟ کمی رانندگی و کمی احترام به دیگران چاره درده.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۱۴:۵۹

وقتی تصادفی پیش می‌آد، مقصر هر دو راننده و بعد جاده هست. هر کسی ممکن هست یک لحظه اشتباه بکنه و تصادف بکنه. ولی وقتی کسی در تصادف می‌میره بدون شک امنیت ماشین مقصر هست! پراید در سال 1997 از ANCAP در مورد ایمنی درجه "ضعیف" گرفته است. ماه گذشته در خبرها بود که یک پورشه با سرعت 320 کیلومتر بر ساعت به یک دیوار کوبیده بود که بعد از تصادف راننده از ماشین پیاده شده و کاملاَ سالم بود!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۲۰:۰۸

خداوند خائنین به ملت را و واردکنندگان پراید را و سازندگان این ارابه مرگ را هدايت کند...! مادر من هم با همین وسیله به رحمت خدا رفت.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۰۲ ۱۴:۵۲

مرگ دست خداست، پراید یک بهانه است