• پنجشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 91110503211

غضنفری در پاسخ به ایسنا:

تکذیب حذف ارز مرجع برنج و گوشت/ اعطای کارت اعتباری کالا قطعی نیست

تکذیب حذف ارز مرجع برنج و گوشت/ اعطای کارت اعتباری کالا قطعی نیست

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تکذیب حذف ارز مرجع واردات برنج و گوشت گفت: هنوز هیچ تصمیم گیری قطعی درباره اعطای کارت اعتباری یا کارت کالا به اقشار کم درآمد گرفته نشده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تکذیب حذف ارز مرجع واردات برنج و گوشت گفت: هنوز هیچ تصمیم گیری قطعی درباره اعطای کارت اعتباری یا کارت کالا به اقشار کم درآمد گرفته نشده است.

مهدی غضنفری در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره بحث‌های مطرح شده در مورد حذف ارز مرجع واردات برنج و گوشت گفت: هیچ ارز مرجعی از جمله ارز مرجع واردات کالاهای اساسی مانند برنج و گوشت حذف نشده است.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایسنا درباره مباحث مطرح شده مبنی بر اعطای کارت اعتباری خرید کالا به اقشار کم درآمد اظهار کرد: انتشار چنین کارتی در حد یک پیشنهاد در جلسات کارگروه مشترک دولت و مجلس مطرح شده است اما هیچ تصمیم گیری درباره آن انجام نشده است.

غضنفری در پاسخ به سوال دیگری درباره توقف صادرات خودروی ایران به عراق عنوان کرد: مشکلاتی در مورد صادرات خودروی ایران به عراق به وجود آمده که در حال برطرف کردن‌ آن هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره اجرای فاز دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها نیز گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت مسوول چگونگی و باز توزیع سهم 30 درصدی صنعت و تولید از درآمد اجرای فاز دوم شده است که براین اساس پیشنهادات مربوطه روز شنبه در جلسه کارگروه مشترک دولت ومجلس مطرح می‌شود.

وی افزود: براساس توافقات انجام شده قرار است هر بخش به همان میزان که در درآمد هدفمندی‌ یارانه‌ها سهم دارد در باز توزیع این درآمد نیز سهم داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۱۱-۰۵ ۱۷:۳۶

آقا لطفا این مطلب رو تو سایت خودتون عنوان کنید: بعد از 6 روز از ماه بهمن کارمندان قراردادی دانشگاه سیستان و بلوچستان هنوز حقوق نگرفته‌اند. این در صورتی است که رياست دانشگاه ادعای بهتر شدن اوضاع رو داره! آیا این حقه؟ پس بعد از شروع شدن فاز دوم چه باید کرد؟ با این اوضاع اقتصادی چگونه باید بدون حقوق زندگی کرد؟ امیدوارم مسئولان ارشد ما از این موارد باخبر شوند. از قبیل ما هم کم نیستند.

avatar
۱۳۹۱-۱۱-۰۵ ۲۲:۲۹

اگر کالابرگ نباشد هیچ راه تنظیم بازار نخواهد داشت.