• یکشنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۱ / ۰۸:۴۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91101005783

عظیمی: معادلات، به ائتلاف 1+2 محدود نمی‌شود/وحدت نهایی اصولگرایان دور از انتظار نیست

عظیمی: معادلات، به ائتلاف 1+2 محدود نمی‌شود/وحدت نهایی اصولگرایان دور از انتظار نیست

یک عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: اینکه بگذاریم تنها سه نفر ائتلاف 1+2 مطرح شوند، چندان مورد قبول مجموع اصولگرایان نیست.

یک عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: اینکه بگذاریم تنها سه نفر ائتلاف 1+2 مطرح شوند، چندان مورد قبول مجموع اصولگرایان نیست.

محمد عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با تاکید بر اینکه "بحث‌های انجام شده درباره ائتلاف 1+2 گمانه‌زنی است"، گفت: قطعا در زمان مناسب درباره این ائتلاف تغییرات جدی به وجود خواهد آمد و گزینه‌های دیگری هم مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه "محدود کردن همه معادلات به این سه نفر عضو ائتلاف 1+2 و اینکه بگذاریم تنها این سه نفر مطرح شوند، مورد قبول اصولگرایان نیست"، خاطرنشان کرد: هرچه به زمان ثبت‌نام داوطلبان نزدیک‌تر شویم، فضا شفاف‌تر و روشن‌تر خواهد شد و افراد بیشتری به صحنه می‌آیند و در نتیجه شاهدخواهیم بود که فضا به سه نفر ائتلاف 1+2 محدود نخواهد بود.

عظیمی در ادامه اظهار کرد: در انتخابات‌های گذشته کاندیداها خودشان را در عرصه سیاسی مطرح می‌کردند و بعد از آن جریانات سیاسی از بین آنها یک نفر را مورد حمایت قرار می‌دادند، اما در این دوره اصولگرایان به این فکر هستند که خودشان افراد شایسته، مطلوب و توانمند را شناسایی و معرفی کنند و از آنها بخواهند که در این عرصه حضور پیدا کنند.

این عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: از مجموعه اصولگرایی، طرفداران دولت و برخی از اصولگرایانی که از جریان اصلی اصولگرایی منشعب شده‌اند و جریانات نوظهور اصولگرا هستند، همچنین جریان فراگیر و قدیمی اصولگرا، هرکدام فرد خاصی را به عنوان کاندیدا معرفی کنند اما در عین حال می‌توان گفت که وحدت نهایی در این جناح دور از انتظار نیست و ممکن است افراد این جناح به یک نقطه برسند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha