• دوشنبه / ۴ دی ۱۳۹۱ / ۱۷:۲۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91100402711

حدادعادل:در 1+2 به روی کسی بسته نیست

حدادعادل:در 1+2 به روی کسی بسته نیست

حدادعادل براین نکته که در 1+2 به روی کسی بسته نیست، تاکید کرد.

حدادعادل براین نکته که در 1+2 به روی کسی بسته نیست، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) حدادعادل که در همایش جبهه پایداری در دانشگاه تربیت مدرس حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 1+2 راهی است برای به وحدت رسیدن اصولگرایان و در آن به روی کسی بسته نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما گفتمانی را برای انتخابات ریاست جمهور انتخاب کرده‌اید، گفت: هنوز برای کاندیدا شدن، تصمیم قاطعی نگرفتم که بخواهم گفتمان انتخاب کنم.

وی در پاسخ به سوالی که برخی می‌گویند محمدباقر قالیباف از مطرح شدن و اعلام شدن رسانه‌ای ائتلاف 1+2 ناراحت شده‌اند، گفت: اینها فضاسازی رسانه‌ای است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود دکتر ولایتی به نمایندگی از این ائتلاف (قالیباف، حداد عادل، ولایتی) به دیدار آیت‌الله یزدی دبیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رفته است، گفت: بله ایشان به نمایندگی ما با آیت‌الله یزدی دیدار کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است تعداد اعضای این ائتلاف افزایش پیدا کند، گفت: بله، ممکن است؛ چراکه هدف ما حاکم شدن وحدت در جریان اصولگرایان است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد ارسال نامه خانواده هاشمی رفسنجانی برای قرائت به مجلس شورای اسلامی، گفت: معلوم نیست که چنین چیزی صحت داشته باشد، بنده صبح امروز با یکی از اعضای هیات رییسه صحبت کردم و ایشان اعلام کرد که تاکنون هیچ نامه‌ای نیامده است.

رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین در پاسخ به این سوال که آیا صلاح می‌دانید جوابیه خانواده هاشمی رفسنجانی در صحن علنی مجلس قرائت شود، گفت: اولا باید این موضوع را هیات رییسه تشخیص دهد و باید جواب را دید. البته حق قانونی هرکسی است که در موردش صحبت می‌شود، از خودش دفاع کند.

وی گفت: ما نمی‌دانیم جوابیه چیست و ممکن است جوابیه به صلاح باشد و بنده با هر چیز تنش‌زا مخالف هستم.

حدادعادل همچنین در مورد مطرح شدن نام زاکانی به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: این موضوع را از خود ایشان جویا شوید.

حداد عادل همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا شما کاندیدای نهایی ائتلاف 1+2 هستید، گفت: عنوان 1+2 ساخته روزنامه‌هاست. کسانی که نمی‌خواهند وحدت حاصل شود، این نمایشنامه را درست کرده‌اند و هدف اصلی ما وحدت در جریان اصولگرا است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: احتمال می‌دهم که اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha