• دوشنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۱ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 91092716170
  • منبع : نمایندگی سمنان

3020 خانوار روستایی سمنان گازدار می‌شوند

3020 خانوار روستایی سمنان گازدار می‌شوند

ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از برخورداری 99 درصد جمعیت شهری و 69 درصد جمعیت روستایی این استان از نعمت گاز خبر داد و گفت: پروژه گازرسانی به شهر بیارجمند، آخرین شهر فاقد گاز استان، فروردین ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از برخورداری 99 درصد جمعیت شهری و 69 درصد جمعیت روستایی این استان از نعمت گاز خبر داد و گفت: پروژه گازرسانی به شهر بیارجمند، آخرین شهر فاقد گاز استان، فروردین ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، علیرضا جراحی در دیدار هیات مدیره و اعضای شورا پایگاه بسیج این شرکت با آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ضمن تشریح وضعیت گازرسانی در این استان، افزود: از 19 شهر استان 18 شهر گازدار و به حول وقوه الهی پروژه گازرسانی به بیارجمند بعنوان آخرین شهر فاقد گاز تا 4 ماه آینده و در اوایل فروردین به بهره‌برداری خواهد رسید و جشن گاز دارشدن همه شهرهای استان را برگزار خواهیم کرد.

جراحی گفت: برنامه سال آینده نیز شامل گازرسانی به 22 روستا شامل 16 روستای شهرستان میامی و همچنین 9 روستای بخش قهاب رستاق و بخش مرکزی شهرستان دامغان با اعتباری معادل 475000 میلیون ریال خواهد بود که با گازرسانی به این روستاها 3020 خانوار دیگر روستایی نیز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد که طرح آن آماده و منتظر تامین اعتبار لازم هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در پایان افزود: گازرسانی به کلیه پروژه‌های مسکن مهر استان به بهره‌برداری رسیده و دو نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان و شاهرود نیز به شبکه گاز استان متصل شده‌اند.

وی همچنین اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 50 درصد گاز استان در بخش صنایع مصرف می شود که نوید بخش ایجاد اشتغال مولد برای این خطه از میهن اسلامی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha