• شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۱ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91092514386
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

رییس پلیس آگاهی تهران‌بزرگ خبر داد: جزئیات دستگیری چهار سارق زورگیر

رییس پلیس آگاهی تهران‌بزرگ خبر داد: جزئیات دستگیری چهار سارق زورگیر

رییس پلیس آگاهی تهران‌بزرگ ضمن اشاره به انجام یک عملیات پلیسی در سطح شهر تهران از شناسایی و بازداشت چهار سارق زورگیر خبر داد.

رییس پلیس آگاهی تهران‌بزرگ ضمن اشاره به انجام یک عملیات پلیسی در سطح شهر تهران از شناسایی و بازداشت چهار سارق زورگیر خبر داد.

سرهنگ محمدیان در گفت و گو با خبرنگار«انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در تشریح جزئیات عملیات دستگیری چهار شرور زورگیر در تهران گفت: در11 آذرماه امسال یکی از شهروندان تهرانی به نام "جواد" پس از خروج از بانک در حالی که به محل کارش مراجعه می کرد از سوی چهار زورگیر با دو موتورسیکلت مورد حمله قرار گرفت که در این زورگیری سارقان اموالی شامل کارت‌های عابربانک وجوه نقد مدارک و لباس‌های مالباخته را پس از زخمی‌کردن او به سرقت می‌برند.

محمدیان افزود:این مالباخته دقایقی بعد به ماموران مراجعه و شکایت خود را تسلیم آنان کرد. با توجه به حساسیت موضوع پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و در اختیار کارآگاهان پلیس اگاهی تهران بزرگ قرار گرفت که طی آن تیم‌های ویژه عملیاتی اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری چهار متهم پرونده آغاز کرد.

وی ادامه داد: پس از جمع‌آوری اطلاعات و چهره‌نگاری و همچنین اقدامات پلیسی یکی از متهمان به نام مهدی معروف به «خرچنگ» شناسایی شده و اقدامات ماموران آگاهی برای دستگیری وی ادامه دارد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت عنوان‌داشت: در تحقیقات تکمیلی پاتوق متهم که یک قهوه‌خانه در خیابان 17 شهریور بوده شناسایی شده و در عملیاتی غافلگیرانه این متهم بازداشت شد که در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و عنوان داشت که سرقت‌ها را با همدستی سه تن از دوستانش به نام‌های «میلاد»، «مهرداد» و «علیرضا» انجام داده است.

محمدیان تصریح‌کرد: همزمان با اعتراف این متهم کارآگاهان به بررسی سوابق سه همدست وی پرداخته و موفق شدند «علیرضا» را در محدوده یوسف‌آباد شناسایی و دستگیر کنند که با اقرار او به جرائم زورگیری ماموران مخفی‌گاه دو متهم دیگر به نام میلاد و مهرداد را نیز کشف و هر دو را طی عملیات پلیسی بازداشت می‌کنند.

وی افزود: هر سه متهم دیگر به همدستی با متهم ردیف اول (خرچنگ) و شرکت در زورگیری از شاکی (مالباخته) اعتراف کرده و همچنین در بازجویی‌های انجام شده به پنج فقره سرقت دیگر به این شیوه اعتراف کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha