• چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۱ / ۰۹:۴۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91092212617

مهاجم 18 ساله تیم ملی جوانان لژیونر شد

خلیل آزمون: "سردار" با رابین کازان قرارداد داخلی بست / خودم هم مربی والیبال‌شان می‌شوم

خلیل آزمون: "سردار" با رابین کازان قرارداد داخلی بست / خودم هم مربی والیبال‌شان می‌شوم

مهاجم 18 ساله تیم ملی فوتبال جوانان ایران با باشگاه رابین کازان قراردادی داخلی امضا کرد.

مهاجم 18 ساله تیم ملی فوتبال جوانان ایران با باشگاه رابین کازان قراردادی داخلی امضا کرد.

خلیل آزمون، پدر این بازیکن با عنوان این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: پس از بررسی پیشنهادهایی که سردار داشت و ارزیابی شرایط مختلف نهایتا تصمیم گرفتیم تا او به رابین کازان بپیوندد. از همین رو دوشنبه شب قراردادی داخلی را با این باشگاه امضا کردیم که به صورت فکس برای ما ارسال شد. قرار است آزمون هفته‌ آینده برای انجام تست‌های پزشکی به روسیه برود و پس از آن قرارداد نهایی را به ثبت برسانیم. این قرارداد چهار ساله خواهد بود که دو سال اول آن قطعی بوده و دو سال دوم آن به صورت مشروط و توافقی است.

خلیل آزمون در پاسخ به این سوال که چرا دیگر پیشنهاد‌ها از اینتر و بنفیکا را نپذیرفت، اظهار کرد: تشخیص دادیم که الان زود است که سردار به این تیم‌ها برود و ممکن بود با شرایط سختی برای اثبات خودش مواجه شود. از این رو بهتر دیدیم که او به رابین کازان برود تا در آنجا فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کرده و با کسب تجربه در چند سال شایستگی‌هایش را به اثبات برساند و آن زمان عازم تیم‌های بزرگ‌تر شود.

او با بیان این که خودش هم به رابین کازان می‌پیوندد، گفت: در حال حاضر سرمربی تیم والیبال گل گوهر سیرجان هستم ولی بنا با پیشنهادی که از رابین کازان دارم تا دو ماه دیگر خودم هم به این باشگاه می‌پیوندم و به عنوان مربی تیم والیبال رابین کازان فعالیت خواهم کرد. حضورم آنجا در کنار سردار می‌تواند برای هر دوی ما خوب باشد. البته دراین باره می‌خواهم با داورزنی، رییس فدراسیون والیبال هم مشورت کنم و بعد به روسیه بروم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سردار آزمون در باشگاه رابین کازان تست هم داده بود، گفت: خیر ولی نمایندگان فنی این باشگاه سردار را در تورنمنت سن پترزبورگ که تیم ملی جوانان ایران در آن شرکت کرد، دیده بودند و تقریبا انتخاب شده بود. ضمن این که آنها عملکرد پسرم در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را هم به دقت زیر نظر داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۹-۲۲ ۱۸:۰۷

باعث افتخار ایران اسلامی است.

avatar
۱۳۹۱-۰۹-۲۲ ۲۳:۵۴

اولابرای سردارآزمون ازخداوندمتعال موفقیت خواستارم خواستم جیزی بنویسم منصرف شدم موفق باشد پدرسروش ناصری همبازی سردارآزمون