• دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۱ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91091306793
  • خبرنگار : 71368

انهدام باندی که روغن سوخته خودرو را با نام خارجی می‌فروختند

انهدام باندی که روغن سوخته خودرو را با نام خارجی می‌فروختند

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام باند تولیدکننده روغن موتورهای تقلبی و سوخته خبر داد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام باند تولیدکننده روغن موتورهای تقلبی و سوخته خبر داد.

سرهنگ منصور خدادادی در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام خبر کشف و انهدام کارگاه تولید روغن موتور تقلبی گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از به دست آوردن اطلاعات و اخباری مبنی بر فعالیت غیرمجاز یک کارگاه تولیدی در شهریار تحقیقات خود را برای شناسایی عاملان این پرونده آغاز کردند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان در تحقیقات اولیه دریافتند که این کارگاه اقدام به تولید روغن موتورهای تقلبی می‌کند گفت: متهمان با استفاده از فضای یک سوله متروکه اقدام به تولید روغن موتورهای تقلبی می‌کردند.

خدادادی با بیان اینکه دو تن به اسامی «رضا» و «محمد» دستگیر شده‌اند گفت: در بازرسی ماموران از کارگاه تولید و پخش روغن موتور مشخص شد این افراد فرصت‌طلب با اجاره سوله اقدام به تولید روغن موتورهای تقلبی با برچسب کارخانه‌ای مرغوب و معروف می‌کردند.

وی با بیان اینکه این افراد در اعترافات خود عنوان کردند که با جمع‌آوری روغن‌های سوخته در سطح شهرستان و همچنین اضافه‌کردن سایر فرآورده‌های نفتی اقدام به تولید روغن موتورهای تقلبی می‌کردند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی غرب استان تهران با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این کارگاه 580 بشکه 220 لیتری روغن موتور تقلبی کشف کردند گفت: در مجموع 127 هزار و 600 لیتر روغن تقلبی به ارزش 5 میلیارد ریال کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان در اعترافات خود عنوان کردند که پس از تولید روغن‌های تقلبی کالاها را در پوشش کالای مرغوب و معروف در سطح شهرستان‌ها می‌فروختند گفت: متهمان به همراه پرونده مکشوفه در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha