• یکشنبه / ۱۲ آذر ۱۳۹۱ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 91091206083

محدودیتهای تردد در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در پایتخت

رییس راهور تهران خبرداد: برخورد و توقیف 7000 خودرو و موتورسیکلت دودزا و آلاینده

رییس راهور تهران خبرداد: برخورد و توقیف 7000 خودرو و موتورسیکلت دودزا و آلاینده

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به آغاز طرح تشدید برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌های دودزای پایتخت از روز شنبه، گفت: بر این اساس بیش از 5000 دستگاه خودرو و موتورسیکلت اعمال قانون و 2000 دستگاه نیز به پارکینگ منتقل شدند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به آغاز طرح تشدید برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌های دودزای پایتخت از روز شنبه، گفت: بر این اساس بیش از 5000 دستگاه خودرو و موتورسیکلت اعمال قانون و 2000 دستگاه نیز به پارکینگ منتقل شدند.

سردار حسین رحیمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به تداوم افزایش آلودگی هوا در پایتخت که از روز پنجشنبه به دلیل سکون جوی آغاز شده است افزود: بر اساس تصمیمات جلسه کمیته هماهنگی شرایط هشدار آلودگی هوای تهران طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، محدوده طرح ترافیک گسترش یافته و از محدوده طرح زوج و فرد اعمال می‌شود.

وی افزود: بر این اساس طی این دو روز تنها خودروهایی که دارای مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک هستند اجازه ورود به محدوده زوج و فرد را دارند و سایر خودروها در خارج از این محدوده تنها مجاز به تردد هستند.

20 هزار تومان جریمه برای خودروهای فاقد آرم طرح ترافیک که دوشنبه و سه‌شنبه وارد محدوده زوج و فرد شوند

رییس پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه تدابیر لازم در این خصوص اتخاذ شده است، از بکارگیری تعداد قابل توجهی گشتی در داخل محدوده زوج و فرد خبر داد و گفت: این گشتی‌ها با خودروهایی که به صورت غیرمجاز در داخل این محدوده تردد می‌کنند برخورد خواهند کرد.

به گفته وی جریمه ورود غیرمجاز به محدوده جدید طرح ترافیک که طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه اعمال می‌شود 20 هزار تومان خواهد بود.

سردار رحیمی از توزیع بنرهای ویژه برای توقیف خودروهای دودزا خبر داد و به ایسنا گفت: از روز یکشنبه خودروهای دودزایی که در معابر توقیف شوند ضمن نصب بنر، به پارکینگ منتقل می‌شوند.

اجرای گسترده طرح تشدید برخورد با موتورسواران متخلف در تمام ناطق تهران از امروز

رییس پلیس راهور تهران از اجرای طرح تشدید برخورد با موتورسواران متخلف از روز شنبه خبر داد و تاکید کرد: در روز شنبه برخورد با موتورسواران متخلف بیشتر جنبه تذکر داشته اما از امروز به طور جدی این موتورسیکلت‌ها به پارکینگ منتقل می‌شوند که قطعا شهروندان در سطح شهر شاهد اجرای گسترده این طرح خواهند بود.

وی ضمن انتقاد از سرویس‌های غیراستاندارد و دودزای برخی ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی گفت: برابر اعلام قبلی این ادارات تنها تا پایان آذرماه مهلت دارند تا نسبت به تعیین تکلیف سرویس‌های آلاینده و غیراستاندارد خود اقدام کنند چرا که در غیر این صورت پلیس از تردد آنها جلوگیری خواهد کرد.

رییس پلیس راهور تهران در پایان از شهروندان خواست ضمن همکاری با پلیس از ترددهای غیرضروری به جهت حفظ جان خود و سایر شهروندان خودداری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha