• یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۱ / ۲۲:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91082818389
  • خبرنگار : 71132

رهروانی‌ها و اصولگرایان میهمانان امشب رییس‌جمهور بودند

رهروانی‌ها و اصولگرایان میهمانان امشب رییس‌جمهور بودند

نماینده مردم گرگان در مجلس با اشاره به جلسه‌ی دیدار امشب نمایندگان با ریییس جمهور گفت: بیش از 100 نماینده در این جلسه حضور داشتند و حاضرین اعضای فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان بودند.

نماینده مردم گرگان در مجلس با اشاره به جلسه‌ی دیدار امشب نمایندگان با ریییس جمهور گفت: بیش از 100 نماینده در این جلسه حضور داشتند و حاضرین اعضای فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان بودند.

سید علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا اظهار کرد: دیدار امشب نمایندگان با رییس جمهور دیدار خوبی بود و به روال مرسوم دولت و مجلس صورت گرفت که هر از گاهی نشست‌های مشترکی با یکدیگر دارند. این بار هم این نشست به دعوت دولت برگزار شد.

به گفته‌ی وی چهار تن از نمایندگان مواردی را در رابطه با مسائل روز مطرح کردند و رییس جمهور هم توضیحات مبسوطی داد.

وی با اشاره به موارد مطرح در این جلسه در خصوص طرح سوال از رییس جمهور یادآور شد: بخشی از سخنان رییس جمهور در این جلسه راجع به مشکلات اقتصادی و مسائل ارزی بود که قرار شد مشروح آن در جلسه‌ی سوال از رییس جمهور مطرح شود.

این عضو فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه برگزاری این جلسات باعث تعامل بیشتر دولت و مجلس می‌شود، ابراز امیدواری کرد که نتایج این جلسات به حل مشکلات اقتصادی کشور کمک کند.

طاهری اضافه کرد: نمایندگان در سخنان خود در این جلسه مشکلات روز و جامعه و فشارها به طبقات ضعیف را مورد اشاره قرار دادند و از رییس جمهور خواستند در این مورد به مردم اطلاع‌رسانی کند و از طریق رسانه‌ی ملی یا به اشکال دیگر مردم را در جریان امور بگذارد تا با همدلی بیشتری این شرایط را پشت سر بگذاریم.

نماینده‌ی مردم گرگان در مجلس با اشاره به حضور بیش از 100 نماینده در این جلسه، گفت: برخی نمایندگان به واسطه‌ی سوگواری دهه اول محرم یا برنامه‌های دیگر در این جلسه حضور نداشتند و حاضرین از دو فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۸ ۲۲:۴۸

مجلس بی‌تدبیر ...،آخرش مصالحه شد؟

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۹ ۰۰:۱۱

هیچ دولتی حاضر نمی‌شه خاطره بدی از خودش به جا بزاره{بگذارد} اگه مشکلی هست برمی‌گرده به تحریمها و عدم تعامل بین سه قوا{قوه}. همین امروز تو بنگاه معاملاتی در رابطه با مسئله بازدید رئیس‌جمهور از زندان مطرح شد که شخص بیسوادی گفت، رئیس‌جمهور می‌خواست ببینه واقعا مهدی رفسنجانی تو زندانه یا نه ولی اجاز ندادند! چرا باید ایجوری باشه؟

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۹ ۰۲:۰۷

هر چی شمردم بیشتر از 60 نفر نشدن. تازه با خود احمدی‌نژاد و وزراش... لطفا دقیق باشید.