• یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۱ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91082817859
  • خبرنگار : 71290

با اشاره به دیدار امروز نمایندگان و رییس‌جمهور،

طبیب‌زاده: برگزاری کارگروه تفاهم دولت و مجلس مشکلات را رفع می‌کند

طبیب‌زاده: برگزاری کارگروه تفاهم دولت و مجلس مشکلات را رفع می‌کند

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ابراز داشت: برگزاری جلسات و کارگروه‌های تفاهم میان دولت و مجلس مشکلات را حل و برطرف می‌کند.

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ابراز داشت: برگزاری جلسات و کارگروه‌های تفاهم میان دولت و مجلس مشکلات را حل و برطرف می‌کند.

زهره طبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره دیدار رییس‌جمهور با جمعی از نمایندگان مجلس گفت: استدلال مخالفان این است که دولت نمی‌خواهد خود را به عدم توانایی متهم کند در حالی که تمایل دولت اصلاح وضعیت موجود است.

وی تصریح کرد: عدم ورود به موقع برای تنظیم بازار ارز، ارائه ارز مرجع برای تعداد کالاهای وارداتی و ... اقداماتی از این قبیل از جمله کارهایی است که دولت می‌توانست زودتر انجام دهد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطرنشان کرد: انجام کارهایی مانند ایجاد اتاق کنترل بازار ارز و مبادلات ارزی نیز می‌تواند کارهای مثبتی به شمار رود که انجام پذیرفته است. البته این امکان وجود دارد.

طبیب‌زاده خاطرنشان کرد: بنابراین تنها با اصلاح این نگرش و با برگزاری جلسات و کارگروه‌های تفاهم میان دولت و مجلس و متخصصان اقتصادی مشکلات برطرف خواهد شد لذا نبایستی وارد کشمکش‌های سیاسی شد.

این عضو کمیسیون اصولگرایان مجلس خاطرنشان کرد: حضور رییس‌جمهور در مجلس را حق مجلس می‌دانیم چرا که سابقه سوال از رییس‌جمهور در مجلس هشتم نیز وجود داشته است اما برخی موضوعات نشان می‌دهد که برخی نمایندگان می‌خواهند از این تیپ جلسات بهره‌برداری سیاسی کنند.

وی یادآور شد: گرچه دولت خطاها و ضعف‌هایی داشته اما آیا کاری برای مملکت نکرده؟ آیا سزاوار است که هشت سال عملکرد دولت را نادیده بگیریم؟

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: دولت بیش از 200 و اندی سفر استانی داشته در حالی که در هیچ کدام از دولت‌های گذشته این حجم کمک‌رسانی به روستاها صورت نگرفته است،‌ گرچه برخی از کارهای بزرگ در سال‌های قبل آغاز شد، اما حرکت جهش‌وار برای این دولت بوده است و این حرکت جهش‌دار را در صنایع دفاعی، کشتی‌سازی و سایر صنایع منحصر به فرد به خوبی مشاهده می‌کنیم.

طبیب‌زاده تاکید کرد: دولت خطاهای بسیاری دارد اما نباید چشم‌مان را به روی کارهای خوبی که انجام شده ببندیم که این خود سیاسی دیدن مسائل است.

وی افزود: بسیاری از داروهای نوترکیب و با فناروی نانو، ساخت سکوهای پرتاب موشک و سایر دستاوردها از جمله کارهایی است که در این دوره انجام شده است اما وقتی این تیپ برخوردها با رییس‌جمهور صورت می‌گیرد طبیعی است که ایشان را به عکس‌العمل تدافعی بکشاند.

وی با تاکید بر اینکه در این مقطع سوال از رییس‌جمهور را غلط می‌دانیم، گفت: معتقدیم هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد لذا باید در جلسات کارشناسی مسائل را حل و برطرف کرد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خطاب به امضاکنندگان سوال از رییس‌جمهور اظهار کرد: باید به این سوال کلیدی پاسخ دهند که بعد از سوال از رییس‌جمهور چه برنامه‌ای دارند؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha