• پنجشنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۱ / ۲۳:۱۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 91082616295
  • خبرنگار : 71417

ادامه درگیری‌ها در نوار غزه

منزل اسماعیل هنیه هدف قرار گرفت / صدای آژیر خطر در تل‌آویو

منزل اسماعیل هنیه هدف قرار گرفت / صدای آژیر خطر در تل‌آویو

شبکه العالم دقایقی پیش، از وقوع 25 مورد حمله هوایی دیگر به مناطق مختلف نوار غزه از سوی هواپیماهای رژیم صهیونیستی خبر داد.

شبکه العالم دقایقی پیش، از وقوع 25 مورد حمله هوایی دیگر به مناطق مختلف نوار غزه از سوی هواپیماهای رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایسنا، ساختمان نخست‌وزیری و محل اقامت اسماعیل هنیه نیز در این حملات هدف قرار گرفته است.

این درحالی است که گردان‌های قسام، شاخه نظامی حماس، دقایقی پیش از اصابت موشک زمین به هوای حماس به یک فروند هواپیمای جنگی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

شبکه خبری العالم از شهادت 15 فلسطینی و مجروح شدن 146 تن دیگر در جریان حملات دو روز گذشته صهیونیست‌ها به نوار غزه خبر داد.

از دیگر سوی، پس از گذشت 20 سال، صدای آژیر خطر در گوش صهیونیست‌های ساکن اراضی اشغالی طنین‌انداز شد.

سایت روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» از به صدا در آمدن آژیر خطر در پایتخت صهیونیست‌ها و هجوم ساکنان اراضی اشغالی به پناهگاه‌ها خبر داد.

بنا بر این گزارش، شبکه ارتباطات بی‌سیم در این شهر بر اثر اصابت موشک فلسطینی فجر-5 از کار افتاده است. همپنین فرانس‌پرس از اصابت یک فروند دیگر از این موشک ها به بندر یافا در نزدیکی تل‌آویو خبر داد.

به گفته شاهدان عینی، علاوه بر آژیر خطر، صدای چند انفجار در شهر تل‌آویو شنیده شده است.

منابع فلسطینی از اصابت دست‌کم سه موشک گردان‌های قسام به تل‌آویو خبر داده‌اند.

در همین حال، بی‌بی‌سی گزارش داد، یک سخنگوی نظامی اسرائیل برخورد موشک با هدفی در تل‌آویو را تکذیب کرده و گفته است این موشک در آب‌های دریای مدیترانه فرود آمده است.

روزنامه هاآرتص نیز نوشت، شهر حولون در جنوب تل‌آویو نیز هدف چند موشک قرار گرفته است.

اسحاق آهارانوویچ، وزیر امنیت عمومی اسرائیل، اعلام کرده بود که اسرائیل انتظار دارد حملات راکتی از نوار غزه در ساعات پس از برگزاری تشییع جنازه احمد الجعبری تشدید شود. در همین حال، هزاران فلسطینی در تشییع جنازه احمد الجعبری شرکت کردند.

بر اساس گزارش بی‌بی‌سی، پرتاب موشک از نوار غزه به سمت اسرائیل ادامه دارد و از آغاز دور تازه درگیری‌ها بیش از ۲۳۰ موشک به اسرائیل شلیک شده است. همچنین حملات هوایی اسرائیل به اراضی فلسطینی ادامه دارد. مقامات نظامی اسرائیل مدعی هستند که به بیش از ۲۰۰ هدفی که به گفته آنان حساسیت نظامی بالایی داشته -از جمله انبار سلاح، مهمات و موشک- حمله کرده‌اند. ایهود باراک، وزیر جنگ اسرائیل، گفته که اسرائیل در حال جنگی است که شاید چندان کوتاه نباشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۶ ۰۰:۴۳

لعنت خدا بر اسرائیل غاصب.