• دوشنبه / ۲۲ آبان ۱۳۹۱ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: فناوری
  • کد خبر: 91082213939

همزمان با هفته علم{ خ}مراسم اهدای کتاب به کتابخانه‌های مناطق محروم برگزار می‌شود

رییس کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد از برگزاری مراسم اهدای کتاب در این کتابخانه به مناسبت هفته ترویج علم در روز چهارشنبه خبر داد.

رییس کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد از برگزاری مراسم اهدای کتاب در این کتابخانه به مناسبت هفته ترویج علم در روز چهارشنبه خبر داد.

مهرناز خراسانچی در گفت‌وگو با خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره این مراسم توضیح داد: در مراسم اهدای کتاب تمامی علاقمندان می‌توانند کتاب‌هایی را به کتابخانه اهدا کنند تا پس از هفته علم و در فرصتی مناسب به کتابخانه‌های مناطق محروم و روستاهای کشور، تقدیم شود.

به گفته وی در این روز همچنین از سوی انجمن کتابداری، چند سخنرانی توسط اساتید کتابداری در حوزه اهدای کتابو برگزار خواهد شد.

خراسانچی درباره دیگر برنامه‌های این کتابخانه به مناسبت هفته علم، گفت: یک نمایشگاه نقاشی کودکان که شامل 300 اثر با موضوع صلح و دوستی است از 20 تا 25 آبان ماه در این کتابخانه بر پا خواهد بود که 60 اثر از این نقاشی‌ها متعلق به کودکان ناشنواست.

رییس کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد با اشاره به همزمانی هفته ترویج علم و هفته کتابخوانی، خاطرنشان کرد: این کتابخانه به مناسبت هفته کتابخوانی بیست و هفتمین نمایشگاه هفتگی خود را بر پا کرده است و از 20 تا 25 آبان ماه هر روز را به معرفی بخش‌های مختلف کتابخانه مانند بخش امانت، مرجع، کتابخانه نابینایان، روابط عمومی و نشریات ادواری خواهد پرداخت.

به گفته خراسانچی روز پنجشنبه 25 آبان ماه طی مراسمی از نسخه موبایل کتابخانه دیجیتال حسینیه ارشاد نیز رونمایی می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در کارگاه آموزشی استفاده از نسخه موبایل کتابخانه دیجیتال حسینیه ارشاد به سایت این کتابخانه مراجعه کنند و یا با روابط عمومی آن تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha