• یکشنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۱ / ۲۰:۰۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91082113433
  • خبرنگار : 71438

پس از حذف فوتسال ایران از جام جهانی

وحید شمسایی: آقایان اوت شدند، نه تیم ملی/ فقط منافع شخصی خودشان را در نظر گرفتند

وحید شمسایی: آقایان اوت شدند، نه تیم ملی/ فقط منافع شخصی خودشان را در نظر گرفتند

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال معتقد است حذف ایران از جام جهانی به خاطر تک محوری بودن و در نظر گرفتن منافع شخصی مدیران فوتسال رقم خورد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال معتقد است حذف ایران از جام جهانی به خاطر تک محوری بودن و در نظر گرفتن منافع شخصی مدیران فوتسال رقم خورد.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از حذف تیم ملی فوتسال ایران از جام جهانی فوتسال بیان کرد: خدا جای حق نشسته است. خدا می‌تواند حقم را ندهد اما بنده خدا نمی‌تواند این کار را انجام دهد. ممنون مردم خوب کشورم هستم که از ابتدای بازی‌ها من را مورد لطف خودشان قرار دادند.

آقای گل فوتسال جهان ادامه داد: به اعتقاد من تیم ملی از جام جهانی کنار نرفت، بلکه آقایان بودند که از فوتسال اوت شدند. من ناراحت بازیکنان جوانی هستم که 10 سال عقب افتادند. این نتیجه به خاطر تک محوری بودن آقایان و در نظر گرفتن منافع شخصی رقم خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۲۰:۲۴

تا زمانی که این فدراسیون پا برجا باشه، به خاطر رفیق‌بازی و این صندلیهای لامصب{لا م‌ذه‌ب} ایران و ورزش ایران به جایی نمی‌رسه. برای همشون متاسفم. این از فوتسال و اون هم از جوانان. خدا به داد بزرگسالان برسه!؟

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۲۰:۳۰

باز هم همه منتظرند تا شکست کشورشان را ببینند تا دشمنی های شخصی شان را ادامه دهند.

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۲۱:۲۳

آقایان یک معذرت خشک و خالی از مردم نکردن؟ آقا ترابیان! بچسب مقامت رو! پرفسور تونست واسه‌ات کاری کنه!؟

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۲۲:۰۲

از فدراسیونی که کفاشیان مسئول آن باشد بیش از این انتظار دارید.؟؟

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۲۲:۱۶

آقای صانعی! داور کمر شما را نشکست، بلکه خودتان باعث این شکست شدید. خود کرده را تدبیر نیست.

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۲ ۰۶:۰۹

آقا! ما تا کی باید از این مدیران سفارش‌شده توسط آقایان ضربه بخوریم. مربی مقتدر، دلسوز و بادانش روز و از همه مهمتر جاافتاده رو کاملا سلیقه‌ای می‌ذاریم کنار، مثل آقای شمس! چند تا جوون می‌ذاریم! آقا! جوونه هم اول باید تو سایر جاها تجربه‌اندوزی کنه نه تو تیم ملی به این مهمی! واقعا متاسفم براي این فدراسیون فوتبال و این وضع مدیریتش...

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۲ ۰۹:۰۷

کاملا با قسمت آخر موافقم. به‌خاطر منافع شخصی این افتضاح رقم خورد و نوعی خیانت به ملت ایرانه! تا کی باید این‌جور چیزها رو ببینیم؟ برخورد شدید باید بشه از کره شمالی یاد بگیرید! البته براي مدیران، بازیکنان جوان، عالی بودند. چوب مدیران مخصوصا ترابیان را خوردند.

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۲ ۰۹:۱۰

فکر می‌کنم این اتفاقات دیگه عادی شده، تا زمانی که بحران مدیریت توی فوتبال باشه، وضع همینه. ‎

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۲ ۱۲:۴۶

آقای شمسایی! داری با دمت گردو می‌شکنی؟! از حذف ایران خوشحالی؟ تو نمی‌خواد نگران بازیکنان جوان باشی. تا حالا فکر کردی چرا به تیم ملی دعوت نشدی؟

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۲ ۱۵:۱۳

اقایون کفاشیان وترابیان زمانی که فوتسالمون ازبهترینهای اسیاوجهان بودبرمبنای چه تدبیری این تغیئرات ناشیانه وسلیقه ای رودادیدچراشمس تواناوشمسایی گلزن روبخاطرتسویه حساب شخصی کنارگذاشتید

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۳ ۱۵:۳۸

با عرض سلام، از حذف شدن ایران خیلی ناراحت شدم. به خدا حق ما نبود. همه تقصیرها گردن سرمربی است که وحید شمسایی را دعوت نکرد. او با این کار دل خیلی از مردم فوتسال‌دوست ایران را شکست. ما که او را بخشیدیم، ان‌شاءالله خدا نیز او را ببخشد.

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۴ ۰۲:۰۱

با سلام، ما بدشانس بودیم که توپهامون گل نمی‌شد. کلمبیا حریفی برای صانعی و شاگردانش نبود. باز هم باید به صانعی جوان فرصت داد. او مربی بافکر و خوبی است. اما ترابیان باید کنار برود. او این‌کاره نیست. به امید موفقیت تیم کشورمان.

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۴ ۱۸:۱۳

تیم، وحید شمسایی را می‌خواست. بازیکنی شوت‌زن، باتجربه و آقای گل جهان(340 گل زده) واقعا اینها به فکر ایران نیستند دنبال پست و صندلی‌اند، این هم نتیجه‌اش!

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۷ ۱۴:۱۷

چرا مربیان و دست‌اندرکاران به فوتسال خیانت کردند؟! موقعی برزیل فالکائو پا به سن را به تیم ملی دعوت می‌کند و اثرگزار{اثرگذار} است. چرا ما از شمسایی استفاده نکنیم چون ایشان ثابت کرده که می‌تواند موثر واقع شود. با احساسات مردم بازی نکنید.