• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۱ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91072516787
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

خرید موبایل با پول‌های فروشنده

خرید موبایل با پول‌های فروشنده

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان گلستان از دستگیری صاحب کافی‌نتی خبر داد که با سرقت اطلاعات بانکی مشتریانش از آنها سرقت می‌کرد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان گلستان از دستگیری صاحب کافی‌نتی خبر داد که با سرقت اطلاعات بانکی مشتریانش از آنها سرقت می‌کرد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ رجبلی در تشریح این خبر با بیان اینکه در پی ارسال دو پرونده در فاصله زمانی چند روز به این پلیس با موضوع برداشت غیرمجاز اینترنتی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت، گفت: در تحقیقات مشخص شد که متهم یا متهمان احتمالی با مراجعه به مغازه موبایل‌فروشی، پس از خرید گوشی تلفن‌همراه به بهانه همراه نداشتن کارت عابربانک برای پرداخت وجه از طریق اینترنت، از فروشنده تقاضا استفاده از اینترنت مغازه را داشته و سپس با استفاده از شماره حساب او اقدام به پرداخت وجه می‌کردند.

وی افزود: با تجمیع اظهارات شکات مشخص شد که هر دو شاکی چند ماه قبل از طریق کافی‌نتی اقدام به انجام اموربانکی کرده و این احتمال برای کارشناسان قوت گرفت که متصدی کافی‌نت یا افرد دیگری که به آن مکان آمد و شد دارند به صورت مخفیانه اطلاعات حساب شکات را بدست آورده و از آن طریق نیات شوم خود را عملی کرده‌اند.

رجبلی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی صورت گرفته نهایتاً متهم که متصدی کافی‌نت بود شناسایی و دستگیر شد که وی پس از رویت ادله و مدارک موجود به جرم خود اعتراف و عنوان داشت که اطلاعات حساب مشتریانی که برای ثبت‌نام اینترنتی به وی مراجعه کردند را اخذ و پس از انجام ثبت‌نام، این اطلاعات را نزد خود نگهداشته تا در فرصتی مناسب اقدام به سرقت وجه از حسابشان کند.

رییس پلیس فتا گلستان ادامه داد: ماموران در بازدید از رایانه‌های این نت‌سرا به محتویات مجرمانه از قبیل فیلم‌ها و عکس‌های مبتذل و مستهجن برخورده که سیستم سرور نت‌سرا برای بررسی بیشتر به بخش فنی این پلیس منتقل و مشخص شد تعداد زیادی مشخصات بانکی مشتریان در این سیستم‌ها ذخیره شده است.

وی افزود: تحقیقات در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha