• پنجشنبه / ۶ مهر ۱۳۹۱ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 91070604174
  • خبرنگار : 71089

با تجمع در مقابل دفتر سازمان ملل صورت گرفت

اعلام انزجار دانشجويان خارجي دانشگاه‌هاي تهران از اهانت‌كنندگان به ساحت پيامبر (ص)

اعلام انزجار دانشجويان خارجي دانشگاه‌هاي تهران از اهانت‌كنندگان به ساحت پيامبر (ص)

دانشجويان خارجي دانشگاه‌هاي تهران با تجمع در مقابل دفتر سازمان ملل، انزجار خود را از اهانت‌كنندگان به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص) فرياد زدند.

دانشجويان خارجي دانشگاه‌هاي تهران با تجمع در مقابل دفتر سازمان ملل، انزجار خود را از اهانت‌كنندگان به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص) فرياد زدند.

به گزارش خبرنگار سياسي خارجي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، شركت‌كنندگان در اين تجمع اعتراض‌آميز، پرچم‌هاي كشورشان را در دست داشتند كه در ميان آنها پرچم‌هاي افغانستان، سوريه، فلسطين و لبنان مشهود بود.

تجمع‌كنندگان كه پلاكاردهايي با مضامين DOWN WITH USA و لبيك يا محمد رسول‌الله در دست داشتند، شعارهاي «الله اكبر»، «لا اله الا الله»،‌ «مرگ بر آمريكا»، «مرگ بر اسرائيل»، «لبيك يا رسول‌الله»، «يا محمد رسول‌الله»، «هيهات منا الذله»، «اسلام پيروز است، آمريكا نابود است» و «حزب‌الله پيروز است، اسرائيل نابود است» سر مي‌دادند.

در پايان اين تجمع نيز متن بيانيه دانشجويان به زبان‌هاي انگليسي، عربي، فارسي و فرانسوي قرائت شد كه متن آن به شرح زير است:

«همزمان و مقارن با فتنه 11 سپتامبر، نقاب از چهره مدعيان صلح و حقوق بشر كنار رفت و اين بار گروه ديگري از مزدوران آمريكايي اسرائيلي دست به ساخت و انتشار فيلمي موهن و سخيف زدند كه در آن به ساحت مقدس بزرگ‌ترين انسان تاريخ پيامبر اعظم اسلام (ص) اهانت شده است. گرچه پاشيدن مشتي خاك ذره‌اي از نور خورشيد نمي‌كاهد ولي قلب عاشقان آن نور عصمت و عصاره خلقت از اين وقاحت بي‌شرمانه به درد آمده است.

ما دانشجويان خارجي دانشگاه‌هاي جمهوري اسلامي ايران ضمن محكوم كردن ساخت فيلم موهن آمريكايي و توهين به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص) و طراحي كاريكاتور زشت و نفرت‌بار خواستار محاكمه عوامل ساخت و دست‌اندركاران اين حركت ضداخلاقي و انساني هستيم.

يا رسول الله؛ با شما عهد و پيمان مي‌بنديم كه تا پاي جان و تا آخرين قطره خونمان از حريم قرآن و عترت پاكتان دفاع كنيم.»

پس از قرائت اين بيانيه، دانشجويان معترض با سر دادن شعار «الله‌ اكبر» به تجمع خود پايان دادند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha