• چهارشنبه / ۵ مهر ۱۳۹۱ / ۰۸:۱۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91070503156
  • خبرنگار : 71368

رنگ مو، بهانه سارقان آرايشگاه زنانه

رنگ مو، بهانه سارقان آرايشگاه زنانه

رييس پليس آگاهي استان كهكيلويه و بويراحمد از دستگيري زوجي خبرداد كه به بهانه رنگ‌كردن مو وارد آرايشگاه‌هاي زنانه شده و در فرصتي مناسب اقدام به سرقت اموال صاحب آرايشگاه مي‌كردند.

رييس پليس آگاهي استان كهكيلويه و بويراحمد از دستگيري زوجي خبرداد كه به بهانه رنگ‌كردن مو وارد آرايشگاه‌هاي زنانه شده و در فرصتي مناسب اقدام به سرقت اموال صاحب آرايشگاه مي‌كردند.

سرهنگ عبدالعلي عبدي‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در تشريح اين خبر گفت: در 25 خرداد ماه سال جاري پرونده‌اي براي بررسي به پليس آگاهي ارجاع داده شد.

وي با بيان اينكه در اين پرونده زني به نام «سحر» عنوان كرد كه در آرايشگاه خود از سوي زوجي مورد حمله قرار گرفت، گفت: اين دختر در اظهارات خود عنوان كرد كه در ساعت 5 بعدازظهر داخل آرايشگاه خود نشسته بود كه دختري جوان وارد مغازه شده و عنوان كرد كه قصد رنگ كردن موهاي خود را دارد.

رييس پليس آگاهي استان كهكيلويه و بويراحمد با بيان اينكه شاكيه در ادامه اظهارات خود عنوان كرد كه اين دختر جوان مراجعه‌كننده، در ميان سخنان خود از وي سوال كرده است كه گوشواره‌هايش طلا هستند يا خير؟ گفت: پس از آن كه دختر جوان مطمئن مي‌شود كه گوشواره‌هاي شاكيه طلا هستند با اين بهانه كه همسرش در بيرون مغازه منتظر وي است، از مغازه بيرون مي‌رود.

عبدي‌پور با بيان اينكه دختر جوان به بهانه اينكه بايد قيمت مورنگ كردن را به همسرش عنوان كند، از مغازه خارج و پس از مدتي به همراه پسر جواني وارد مغازه مي‌شود، گفت: شاكيه در اظهارات خود عنوان كرد كه پس از ورود پسر جوان به آرايشگاه، وي با داد و فريادهاي متعدد سعي داشت تا او را از مغازه بيرون كند و پسر جوان جلوي دهان وي را گرفته و دختر همراه وي نيز مبلغ 200 هزار تومان وجه نقد و گردنبند شاكيه را از گردن وي باز و به سرقت مي‌برد.

وي با بيان اينكه با فريادهاي دختر جوان، همسايه‌ها بيرون آمده و توانسته بودند به شماره پلاك خودرو پژو پارسي را كه سارقان با آن متواري شده‌اند را بردارند، گفت: با توجه به حساسيت موضوع، رسيدگي به اين پرونده در دستور كارآگاهان قرار گرفت.

رييس پليس آگاهي استان كهكيلويه و بويراحمد با بيان اينكه مشخصات خودرو مورد نظر استعلام و مالك آن شناسايي شد، گفت: مالك خودرو با حضور در پليس آگاهي عنوان كرد كه خودرو خود را مدتي قبل به فردي ديگر فروخته كه پس از بررسي متصرف خودرو به نام «افشين» شناسايي شد.

عبدي‌پور با بيان اينكه «افشين» با حضور در پليس آگاهي عنوان كرد كه در زمان وقوع سرقت خودرو را به صورت امانت به يكي از اقوامش سپرده بود، گفت: با راهنمايي اين فرد، فردي به نام «فرشيد» به همراه زني به نام «اعظم» شناسايي شد كه ضمن هماهنگي قضايي، نسبت به دستگيري اين زوج اقدام شد.

وي با بيان اينكه متهمان در منزل مسكوني‌شان شناسايي و دستگير شده‌اند، گفت: شاكيه در اعترافات خود عنوان كرد كه با همدستي متهم، از «سحر» در آرايشگاهش سرقت كرده‌اند.

رييس پليس آگاهي استان كهكيلويه و بويراحمد افزود: متهم به همراه پرونده تشكيل شده در اختيار مقام قضايي قرار گرفت.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha