• سه‌شنبه / ۴ مهر ۱۳۹۱ / ۱۶:۳۶
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 91070403026

در ديدار با نمایندگان عشایر اهل سنت لبنان

ركن‌آبادي: اهانت به ساحت پيامبر(ص) توطئه صهیونیسم بین‌الملل بود

جمعي از نمایندگان عشایر مناطق مختلف لبنان با حضور در سفارت كشورمان در بيروت با غضنفر رکن آبادی سفیر ایران دیدار و گفت وگو كردند.

جمعي از نمایندگان عشایر مناطق مختلف لبنان با حضور در سفارت كشورمان در بيروت با غضنفر رکن آبادی سفیر ایران دیدار و گفت وگو كردند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در این ملاقات يكي از نمایندگان عشاير با تشکر از نقش سازنده ایران در تحولات منطقه، بر اهمیت تداوم این نقش تاکید كردند.

وي ایران را تنها حکومت بر مبنای اصول و تعالیم صحیح اسلامی دانست و با اشاره به حساسیت شرایط جاری منطقه و توطئه های دشمنان برای تضعیف و تخریب منافع ملت ها، بر امکان استفاده از ظرفیت های عشائر با توجه به حضور و نفوذ آنان در میان جوامع کل کشورهای منطقه (فلسطین، اردن، لبنان، سوریه، عراق و شبه جزیره عربی و ... ) تاکید كرد.

سفیر ایران در لبنان نیز با تبیین سیاست های کشورمان در قبال تحولات منطقه به ویژه حمایت از مظلومین و مستضعفین، بر لزوم هوشیاری ملت ها در برابر توطئه های آمریکايی ـ صهیونیستی تاکید كرد.

وی اظهاركرد: ایران با درک توطئه های رژیم صهیونیستی و امپریالیسم جهانی علیه ملت های منطقه، همواره به دنبال تحقق وحدت بین ملل منطقه و تقویت منافع آنان با هدف تخریب طرحهای صهیونیسم بین الملل بوده است. حمایت ایران از مردم مظلوم فلسطین، عراق، افغانستان، لبنان و ... در این راستا قابل ارزیابی است.

رکن آبادی تحولات منطقه از جمله بیداری اسلامی و قیام های مردمی علیه استبداد و دیکتاتوری را آغازی برای پایان پروژه آمریکائی ـ صهیونیستی دانست و گفت: اهانت به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم(ص) که محکومیت وسیع و بزرگ اسلامی و جهانی را در پی داشت، توطئه صهیونیسم بین الملل بود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha