• یکشنبه / ۲ مهر ۱۳۹۱ / ۱۶:۱۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91070201431
  • منبع : مطبوعات

صفوي: آمريکا و رژيم صهيونيستي جرأت حمله به ايران را ندارند

صفوي: آمريکا و رژيم صهيونيستي جرأت حمله به ايران را ندارند

دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم کل قوا بر اين نكته كه آمريکا و رژيم صهيونيستي جرأت حمله به ايران را ندارند، تاكيد كرد.

دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم کل قوا بر اين نكته كه آمريکا و رژيم صهيونيستي جرأت حمله به ايران را ندارند، تاكيد كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار سرلشکر پاسدار سيد يحيي صفوي،در گردهمايي سه هزار نفري گردان‌هاي الزهرا(س) خواهران بسيجي وزارتخانه‌ها و ادارات به تبيين نقش زنان در انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و اقتصاد مقاومتي پرداخت و اظهار داشت: از ابتداي قرآن تا انتهاي آن موضوع اصلي درباره انسان است و تمام دنيا مي‌داند كه يكي از الگوهاي اصلي پيروزي انقلاب اسلامي ما، حضور زنان در زمان پيروزي انقلاب است.

وي با بيان اين كه زنان در دفاع مقدس و پيروزي انقلاب اسلامي از مردان جلوتر حركت مي‌كردند، افزود: تعداد زيادي از شهدا را زنان و كودكان تشكيل مي‌دهند.

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا حضور زنان در انقلاب اسلامي را الگو دانست و تأكيد كرد: در فرهنگ كشورهاي عربي، زنان اجازه حضور در ميدان را ندارند؛ اما هم اكنون مي‌بينيم كه حضور زنان ايراني در عرصه‌هاي مختلف به الگويي براي ساير زنان تبديل شده است.

صفوي افزود: زنان شيعه در بحرين و ساير كشورهاي اسلامي در ميدان مبارزه حضور دارند و الگوي حضور زنان در صحنه‌هاي اجتماعي و سرنوشت ساز، زنان ايراني هستند.

وي با بيان اين كه همسران رزمندگان در دوران دفاع مقدس، حمايت كننده و پشتيباني آنان بودند، اظهار داشت: در دفاع مقدس زناني حضور داشتند كه فرزندان و همسران خود را راهي عرصه جهاد كرده بودند.

وي با بيان اين‌كه زنان در دفاع مقدس، مقاومت و رشادت‌هاي بسياري كردند، اظهار داشت: زنان در عمق جبهه‌ها، در مدارس و دانشگاه‌ها و در ميدان هاي مختلف از امام بزرگوار و رزمندگان حمايت كردند.

صفوي با بيان اين‌که زنان بهترين رفتار را با مراجعه كنندگان در ادارات دارند، افزود: زنان در ادارات با مردم رفتاري براساس مردمداري دارند و گزارشي نداريم كه كسي از رفتار خانم‌ها در ادارات ناراضي و ناراحت باشد.

وي تأكيد كرد: شما زنان الگوي زنان جهان اسلام هستيد و مديريت، اخلاص، شجاعت، و فداكاري شما در انقلاب اسلامي و بيداري اسلامي براي جهانيان به الگو تبديل شده است.

صفوي با اشاره به تحريم‌هاي اقتصادي اعمال شده عليه كشورمان گفت: برخي از دولت‌ها منبع قدرتشان سرمايه و اقتصاد است و برخي ديگر تكنولوژي و علم را سرمايه خود مي‌دانند اما امام بزرگوار ما بزرگترين منبع قدرت ايران را سرمايه مردمي، ايدئولوژي اسلامي، موقعيت سرزميني، فرهنگ و تمدن دانستند.

وي با بيان اين‌كه هر كشوري منابع قدرت ملي خود را براي سه هدف در نظر دارد، افزود: اين سه هدف حفظ امنيت ملي، اقتصادي و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها است كه امام(ره) با سرمايه مردمي، امنيت ملي ايران را در هشت سال دفاع مقدس تأمين كرد به گونه‌اي كه حماسه فرزندان ما در دفاع مقدس، تضمين كننده 80 سال امنيت كشورمان است.

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا با اشاره به اين كه آمريكا و رژيم صهيونيستي جرأت حمله به ايران را ندارند، ادامه داد: در جنگ عراق و افغانستان آمريكا خسارت‌هاي سياسي، انساني و اقتصادي زيادي ديده است و تحمل خسارت هاي سنگين ديگري را ندارد.

صفوي با بيان اين‌كه دشمن با اعمال تحريم‌ها مردم را هدف قرار داده است، اظهار داشت: دشمن مي‌خواهد اعتماد مردم را به نظام سياسي ضعيف كند و در اثر اين فشارهاي اقتصادي كه به ملت وارد مي‌شود نوعي ناراحتي از حكومت، انقلاب و دولت در ميان مردم ايجاد شود.

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا تصريح كرد: اگر تجربه 8 سال دفاع مقدس را بكار بگيريم از جنگ تحريم‌هاي اقتصادي با كمك خداوند، توجهات امام زمان(عج)، و حضرت علي ابن موسي‌الرضا( ع) ، با هوشمندي زنان و ملت ايران و با اقتصاد مقاومتي عبور مي‌كنيم.

صفوي تأكيد كرد: ما بايد راهبرد دشمن را تشخيص دهيم و خودمان نيز راهبرد داشته باشيم؛ راهبرد دشمن نارضايتي مردم است و سرمايه اصلي انقلاب ما نيز اعتماد مردم به رهبري، حكومت و دولت است.

وي افزود: حفظ انسجام و اتحادي که در زمان جنگ بين مردم و دولت وجود داشت، مطمئنا در وضعيت كنوني باعث پيروزي ما خواهد شد.

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا اظهار داشت: ما بايد پايمان را روي گلوي دشمنان بگذاريم و هجومي با آنان برخورد كنيم چرا كه ما يك ملت زنده و جوان هستيم.

صفوي با بيان اين‌که با اتحاد ملي و انسجام مي‌توانيم اقتصاد مقاومتي را اجرا كنيم از مصرف بالاي برخي منابع هم چون آب و انرژي در كشور انتقاد و تصريح کرد: مصرف آب و مصرف انرژي در کشور ما چند برابر كشورهاي اروپايي است و بايد صرفه جويي كنيم.

وي خاطرنشان كرد: امام خميني(ره) وقتي ليواني آب ميل مي‌کردند بر روي باقي مانده آن يک دستمال مي‌گذاشتند تا مجددا آن را مصرف كنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha