• پنجشنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91063018218
  • منبع : مطبوعات

دیدار اعضای فراکسیون روحانیون مجلس،

آیت الله صافی گلپایگانی:روحانيون مجلس بر مسائل اقتصادي نظارت بيشتري كنند

آیت الله صافی گلپایگانی:روحانيون مجلس بر مسائل اقتصادي نظارت بيشتري كنند

آیت‌الله العظمي صافی گلپایگانی با اشاره به اهمیت اقتصاد گفت: روحانیون مجلس نظارت بیشتری بر مسائل اقتصادی داشته باشند.

آیت‌الله العظمي صافی گلپایگانی با اشاره به اهمیت اقتصاد گفت: روحانیون مجلس نظارت بیشتری بر مسائل اقتصادی داشته باشند.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار با اعضای فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به نقش روحانیت در بهبود وضع جامعه، گفت: چشم مردم به روحانیت است و از آنها می‌خواهند تا بیشتر از دیگران حافظ دین و منافع اقشار محروم جامعه باشند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه نمایندگی تنها مربوط به یک شهر و منطقه نیست، افزود: هر نماینده، نماینده همه اقشار جامعه است و باید برای اداره مملکت تصمیمات کلان بگیرد.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه وظیفه نمایندگی و اجرای آن سنگین است، گفت: مجلس باید همیشه در رأس امور باشد و بر همه بخش‌های اجرایی کشور اشراف داشته باشد.

آیت‌الله صافی گلپایگانی با تاكيد بر لزوم محترم شمردن رعایت قانون برای همه افراد تصریح کرد: هیچکس در هر مقام و جایگاهی که باشد حق ندارد از قانون تخطی کند که در غیر این‌صورت به هرج و مرج می‌انجامد.

این استاد دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم گفت: قانون اساسی را باید به طور کامل درک کنیم و کسی حق ندارد آن را زیرپا بگذارد. اگر کسی نمی‌تواند قانون را اجرا کند از مقام خود کنار برود نه اینکه آن را زیر پا بگذارد و یا جلوی آن بایستد.

وی با اشاره به اهمیت اقتصاد گفت: روحانیون مجلس نظارت بیشتری بر مسائل اقتصادی داشته باشند.

این مرجع تقلید با اشاره به مسئله حجاب تاکید کرد: نگذارید مسائل ارزشی جامعه به مرور زمان کمرنگ شود.

وی سپس با اشاره به ظلم بزرگی در دوره رژیم طاغوت بر حجاب و اسلام رفت، گفت: این حجاب و عفافی که در جامعه داریم یادگار تلاش‌های امام راحل و خون شهدا است.

آیت‌الله صافی گلپایگانی در پایان مسئله گرانی و تورم را متذکر شد و افزود: اگر گرانی و تورم متوقف شود، اعتماد مردم به نظام اسلامی بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم برای حفظ اسلام در هر صحنه‌ای شرکت می‌کنند، نظام اسلامی نیز وظیفه دارد این اقدام مردم را ارج نهد.

به گزارش ايسنا به نقل از خانه ملت، گفتنی است در ابتدای این دیدار رضا آشتیانی عراقی رئیس فراکسیون روحانیون مجلس و سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی گزارشی از مسائل جاری کشور مانند راهکارهای مجلس و دولت برای جلوگیری از افزایش نوسانات نرخ ارز و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به ایشان ارائه کردند.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha