• سه‌شنبه / ۲۸ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۰:۲۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91062816553
  • خبرنگار : 71132

رسايي مطرح كرد:

همراهي بخشي از اصولگرايان با اصلاح‌طلبان در انتخابات آينده

همراهي بخشي از اصولگرايان با اصلاح‌طلبان در انتخابات آينده

يك عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس، در ارايه‌ي تحليل خود از رقابت جريانات و گروه‌ها در انتخابات آينده‌ي رياست جمهوري گفت كه بخشي از جريان اصلاح‌طلب در اين دوره از انتخابات تحت پوشش اصولگرايان و همسو با آنها وارد عرصه‌ي انتخابات خواهند شد.

يك عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس، در ارايه‌ي تحليل خود از رقابت جريانات و گروه‌ها در انتخابات آينده‌ي رياست جمهوري گفت كه بخشي از جريان اصلاح‌طلب در اين دوره از انتخابات تحت پوشش اصولگرايان و همسو با آنها وارد عرصه‌ي انتخابات خواهند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمين حميد رسايي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: با توجه به عملكرد افراطي و همسو با خارج، اصلاح‌طلبان در انتخابات آينده‌ي رياست جمهوري پايگاه و بدنه‌ي اجتماعي ندارند و قاعدتا با بخشي از اصولگراياني كه همسو با آنها هستند همان‌طور كه تا كنون در مجلس و بيرون از مجلس با يكديگر همنوا شده‌اند در انتخابات حاضر مي‌شوند و تحت پوشش و لواي آنها پا به عرصه‌ي رقابت‌هاي انتخاباتي مي‌گذارند.

وي افزود: اين دسته از اصولگرايان نيز با توجه به اين‌كه به دنبال راي هستند و به راي اصلاح‌طلبان طمع دارند از اين همخواني و همنوايي استقبال مي‌كنند.

نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اين‌كه رقابت‌هاي انتخابات رياست جمهوري نهايتا درون خانواده‌ي نظام و معتقدين به نظام انجام خواهد شد، تصريح كرد: به نظر مي‌رسد اختلاف سليقه در جريان اصولگرا در حد و اندازه‌اي هست كه گزينه‌هاي مختلفي عرضه شوند. بدنه‌ي جامعه هم به دنبال سليقه‌هاي مختلف هستند. بنابراين قاعدتا همانند انتخابات دوره نهم گزينه‌هاي مختلفي به ميدان خواهند آمد و مردم يكي از آنها را انتخاب مي‌كنند.

رسايي درباره‌ي اظهارات آيت‌الله مهدوي كني مبني بر استقبال از حضور جريانات اصلاح‌طلب در انتخابات آينده‌ي رياست جمهوري گفت: با توجه به مواضع ديگر، منظور ايشان اين است كه اصلاح‌طلبان در صورتي كه از رفتارشان اعلام برائت كنند و اقداماتشان را جبران كنند مي‌توانند وارد عرصه شوند و اصلاح‌طلباني كه به تعبير رهبري گناه نابخشودني مرتكب شده و دشمن را جري كرده‌اند بايد مجازاتشان را بكشند.

اين عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با بيان اين‌كه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات تاثير چنداني در مشاركت مردم ندارد، يادآور شد: در انتخابات مجلس، اصلاح‌طلبان تحريم چراغ خاموش كرده بودند اما در حضور انتخاباتي مردم نقشي نداشند.

وي در پايان گفت: در انتخابات پيش رو رقابت بين گروه‌ها و جرياناتي كه درون نظام هستند صورت خواهد گرفت و مردم در آن رقابت طعم مورد نظر خود را از بين گزينه‌هاي موجود انتخاب مي‌كنند و فضاي رقابتي نيز وجود خواهد داشت.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۶-۲۸ ۲۳:۰۲

آقای "رسایی"! فکر کنم نمی‌خواهید واقعیت محبوبیت اصلاح‌طلبان در دل مردم را بپذیرید. البته بدانید که يكي از محبوب‌ترین افراد ایرانی در دل ایرانیان، شخص "سیدمحمد خاتمی" است. آقای رسایی! عزت و ذلت دست خداست نه ...