• دوشنبه / ۲۷ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91062716214
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

دستگيري سارقاني كه براي خوش‌گذراني خودرو مي‌دزديدند

دستگيري سارقاني كه براي خوش‌گذراني خودرو مي‌دزديدند

رييس پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري سه سارق خودرويي خبرداد كه براي تفريح و خوش‌گذراني در محدوده شرق تهران سرقت مي‌كردند.

رييس پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري سه سارق خودرويي خبرداد كه براي تفريح و خوش‌گذراني در محدوده شرق تهران سرقت مي‌كردند.

به گزارش سرويس«حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)،سرهنگ محسن خانچرلي ضمن اشاره به دستگيري سه سارق خودرو در محدوده حکيميه تهرانپارس اشاره كرد و گفت: با شکايت‌هاي ارجاع شده به کلانتري‌هاي محدوده سرکلانتري چهارم درباره سرقت اتومبيل، اقدامات ماموران کلانتري‌هاي زير مجموعه اين سرکلانتري آغاز و ماموران گشت‌هاي انتظامي کلانتري‌هاي محدوده شرق تهران نيز اقدام به گشت‌زني و اجراي طرح امنيت محله‌محور در اين محدوده‌ها کردند.

وي افزود: با توجه به گشت‌زني‌هاي مکرر و هدفمند در اين مورد کليه نقاط جرم‌خيز و مناطقي که امکان سرقت خودرو در آنجا مي‌رفت، تحت نظر قرار گرفت و مظنونان نيز براي بررسي و تحقيقات به کلانتري ها فراخوانده شدند تا اين که اين تحقيقات و اقدامات نتيجه داد و ماموران موفق شدند سه سارق سابقه‌دار را که در اين زمينه فعاليت داشتند، شناسايي و بازداشت کنند.

خانچرلي در مورد چگونگي شناسايي و بازداشت متهمان گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامي کلانتري 144 جواديه تهرانپارس مشغول گشت‌زني در محدوده استحفاظي خود بودند که متوجه مشخصات مخدوش و مشکوک يک خودرو با سه سرنشين شدند و از آنجا که پرونده‌هاي سرقت خودرو در اختيار اين ماموران نيز بود، به وضعيت ظاهري سه سرنشين خودرو و همچنين مشخصات آن مشکوک شده و براي بررسي‌هاي اوليه اقدام به استعلام مشخصات ظاهري خودرو از سيستم پيام پليس کردند که طي آن مشخص شد اين خودرو دو روز پيش از محله فرجام به سرقت رفته و در حال حاضر تيمي از ماموران کلانتري 136 فرجام در تعقيب سارقان آن هستند.

رييس پليس پيشگيري پايتخت اظهارداشت: با توجه به حساسيت موضوع بلافاصله ماموران به راننده خودرو که با ديدن خودروي گشت انتظامي بر سرعت خود افزوده و تقريبا در حال دور شدن از محل بود، دستور توقف دادند که راننده بدون توجه به دستور پليس، بر سرعت خود افزود و سعي كرد با تغيير مسير به سمت جاده بومهن از دست ماموران بگريزد اما اين اقدام راننده و سرنشينان خودرو باعث شد که ماموران به تعقيب آنان بپردازند و اين در حالي بود که مظنونان سعي داشتند با انجام حرکات نمايشي و تغيير مسيرهاي ناگهاني خودروي پليس را جا بگذارند، اما در نهايت يکي از ماموران پليس با شليک هوايي راننده را مجبور به توقف کرده و هر سه نفر را بازداشت کردند.

وي با بيان اينكه سه متهم به اسامي «سعيد»، «اميد» و «ساقي»، بلافاصله بازداشت و به همراه خودروي مسروقه به کلانتري منتقل شدند که در تحقيقات و بازجويي‌هاي انجام شده هر سه به سرقت خودرو اعتراف و عنوان داشتند که براي خوشگذراني و گشت و گذار اقدام به سرقت خودرو مي‌کنند، گفت: در حال حاضر هر سه متهم براي تحقيقات بيشتر به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شده تا درباره جرايم و اتهامات احتمالي پيشين تحقيقات و بررسي‌هاي لازم صورت گيرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha