• جمعه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۱ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91062413690

واكنش حجت‌الاسلام ابوترابي به فیلم توهین به پیامبر (ص)

واكنش حجت‌الاسلام ابوترابي به فیلم توهین به پیامبر (ص)

نايب‌ رئيس مجلس شوراي اسلامي در واكنش به توهين به پيامبر اسلام (ص) در يك فيلم آمريكايي گفت: فيلمي كه آنها ساختند خودشان را به چالش كشيده است.

نايب‌ رئيس مجلس شوراي اسلامي در واكنش به توهين به پيامبر اسلام (ص) در يك فيلم آمريكايي گفت: فيلمي كه آنها ساختند خودشان را به چالش كشيده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،حجت‌الاسلام و المسلمين محمدحسن ابوترابي در جريان بازديد از پشت صحنه سريال «دولت مخفي» تاكيد كرد: اراده الهي اين است كه آمريكا و اسرائيل هميشه در جهت سقوط خود قدم برمي‌دارند. مثلا در جريان دفاع مقدس كه مي‌‌خواستند آن را به چالشي مبدل كنند ايران را به دنياي اقتدار و عظمت رساندند. در حال حاضر هم كه از نظر اقتصادي مسائلي را مطرح مي‌كنند همه اينها كمك مي‌كند تا ما به قدرت اقتصادي برسيم.

او ادامه داد: در عرصه‌‌هاي فرهنگي هم همه اين‌ها، آن‌ها را با آسيب مواجه مي‌كند. اين‌كه مي‌خواهند دنياي اسلام را خشونت‌آميز جلوه دهند و نزاع بين اديان را به وجود آورند موفقيت‌آميز نخواهد بود. ام‌القراي اسلام پيام صلح، علم، دانش و خالي‌ شدن همه كشورها از سلاح هسته‌اي است. اين نگاه‌هاي دوگانه آمريكا و رژيم صهيونيستي به زودي رنگ خواهد باخت و موجب استحكام جبهه حق مي‌شود.

ابوترابي تأكيد كرد: از مهم‌ترين رسالت‌هاي رسانه ملي اين است كه در به تصوير‌ كشيدن رسالت اديان كمك كند. كار رسانه ملي در سريال «يوسف پيامبر»بسيار بزرگ بود و جهان را با شخصيت‌ اين پيامبر آشنا و نقش مهمي در نزديك‌ كردن دل‌هاي پيروان اديان الهي ايفا كرد.

او افزود: اديان ابراهيمي نزديكي‌هاي زيادي با هم دارند و پيامبران آنها هم جايگاه فاخري دارند و ما به عنوان مسلمان مؤظفيم به همه كتب و اديان الهي احترام بگذريم. ما مي‌توانيم با به تصوير‌ كشيدن داستان‌هاي قرآن به سمت شرح حال همه انبياي الهي در نزديك كردن همه موحدين به همديگر قدم برداريم كه اين دقيقا نقش مقابل آن چيزي است كه دنياي آلوده غرب گرفتارش شده است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha