• چهارشنبه / ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91061509416
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

دستگيري اشراري كه با چماق به 19 خودرو حمله كردند

دستگيري اشراري كه با چماق به 19 خودرو حمله كردند

رييس پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري چند شرور در محله‌هاي قلهک و مرتضوي خبر داد.

رييس پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري چند شرور در محله‌هاي قلهک و مرتضوي خبر داد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ محسن خانچرلي از دستگيري دو تن از اراذل و اوباش محدوده قلهک خبر داد و گفت: اين دو متهم با تخريب 19 خودرو در محدوده اختياريه و قلهک باعث تشويش اذهان عمومي در منطقه شده بودند.

وي در تشريح اين خبر گفت: نيمه‌شب گذشته تعدادي از شهروندان ساکن اختياريه و قلهک با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفته و اعلام کردند که دو تن از اراذل و اوباش منطقه با اقدامات خود آسايش شهروندان را سلب کرده‌اند.

وي افزود: با هماهنگي‌هاي انجام شده دو تيم از ماموران پيشگيري پايتخت و کلانتري 124 قلهک به محل اعزام و اقدامات خود را براي دستگيري و شناسايي متهمان آغاز کردند.

خانچرلي ادامه داد: طبق اظهارات شهروندان و اهالي محل، دو سرنشين يک دستگاه خودروي سواري، با استفاده از باتوم و چوب‌دستي وارد اين محله‌ها شده و اقدام به تخريب شيشه‌ها و درهاي خودروهاي پارک شده در سه خيابان اين محدوده کرده‌اند اما زماني متوجه شده‌اند شهروندان با پليس تماس گرفته‌اند، از محل متواري شدند.

رييس پليس پيشگيري پايتخت گفت: در اين خرابکاري، متهمان به 10 دستگاه خودروي پارک شده در کنار خيابان خسارت وارد کرده و شهروندان درخواست رسيدگي و بازداشت متهمان را داشتند.

خانچرلي افزود: با توجه به حساسيت موضوع نتيجه تحقيقات در اختيار جانشين دادسراي ناحيه 3 قرار گرفت و دستگيري متهمان در دستور کار ماموران قرار گرفته و با استعلام مشخصات خودروي متهمان که توسط شهروندان ارايه شد، ماموران مالک خودرو و محل زندگي وي را شناسايي کردند.

وي افزود: زماني که ماموران به منزل مالک خودرو مراجعه کردند متوجه شدند که مالک خودرو يکي از همان دو شروري است که اقدام به تخريب اموال خصوصي و ايجاد اخلال در نظم عمومي کرده‌اند که بر همين اساس ماموران به منزل وي که در تهرانپارس بود اعزام شدند.

خانچرلي ادامه داد: اين متهم بازداشت شد و براي انجام بازجويي به کلانتري 124 قلهک منتقل شد که در بازجويي‌ها اين متهم که «حامد» نام داشت به جرم خود اعتراف و همدست خود را نيز معرفي کرد.

رييس پليس پيشگيري پايتخت با بيان اينكه در کمتر از نيم ساعت اين متهم نيز که «دانيال» نام داشت، در منزل خود بازداشت و پس از روبرو شدن با همدست بازداشت شده‌اش در کلانتري به جرم خود اعتراف کرد.

خانچرلي در ادامه از دستگيري يک شرور ديگر در محدوده مرتضوي و اسکندري خبر داد و گفت: با اعلام خبري از سوي شهروندان در خصوص تخريب 9 دستگاه خودرو در اين محدوده‌ها ماموران كلانتري 112 ابوسعيد، به محل اعزام شدند و در بررسي‌هاي خود دريافتند که يک شرور سابقه‌دار اقدام به تخريب اين خودروها کرده و پيش از رسيدن ماموران از محل متواري شده‌اند.

رييس پليس پيشگيري پايتخت، اظهار داشت: از اهالي محل تحقيق انجام شده که طي آن مشخص شد اين شرور با يک دستگاه خودروي سواري در محل حاضر شده که شهروندان موفق شدند، شماره پلاک و مشخصات خودرو را در نوشته در اختيار پليس قرار دهند.

خانچرلي تصريح کرد: مشخصات خودرو و متهم استعلام شده با توجه به سوابق موجود در سيستم پروفايل پليس، متهم در مخفي‌گاهشان بازداشت و براي تحقيقات به کلانتري منتقل شد.

وي ادامه داد: اين در حالي بود که اين متهم در بازجويي‌هاي انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و عنوان داشت که در اين اقدام تبهکارانه دو نفر ديگر به عنوان همدست همراه وي بودند که در حال حاضر تلاش و اقدامات پليس براي شناسايي و بازداشت اين دو متهم نيز ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha