• سه‌شنبه / ۷ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 91060704087

رونمايي تمبر شانزدهمین اجلاس کشورهای غیر متعهد؛

حاشيه‌هاي نشست وزيران خارجه نم

حاشيه‌هاي نشست وزيران خارجه نم

عصر امروز (سه‌شنبه) با حضور وزیر خارجه کشورمان از تمبر شانزدهمین اجلاس کشورهای غیر متعهد در حاشیه نشست وزیران امور خارجه نم رونمایی مي‌شود.

عصر امروز (سه‌شنبه) با حضور وزیر خارجه کشورمان از تمبر شانزدهمین اجلاس کشورهای غیر متعهد در حاشیه نشست وزیران امور خارجه نم رونمایی مي‌شود.

به گزارش خبرنگار سياسي خارجي ايسنا برگزاري نشست وزيران خارجه كشورهاي غيرمتعهد با حاشيه‌هايي همراه است .

قرار است فرزندان شهدای هسته‌یی عصر امروز با شاخه گل از میهمانان و مقامات شانزدهمین اجلاس کشورهای عضو جنبش غیرمتهد ها استقبال کنند.

صبح امروز نيز تعدادی از خانواده‌های شهدای ترور با در دست داشتن تصاویر شهیدانشان در غرفه "ایران قربانی تروریسم " حاضر شدند.

نشست وزیران خارجه جنبش غیرمتعهدها در روز نخست با استقبال قابل توجه خبرنگاران داخلی و خارجی رو به رو شد.

در اولین روز از نشست وزیران خارجه، پیش‌نویس سند اجلاس با اجماع اعضا برای ارایه به نشست سران تایید شد.

هم‌چنین از صبح امروز با توجه به رفت و آمد هیات‌های دیپلماتیک از محل اقامت به محل اجلاس تدابیر ترافیکی و امنیتی شدیدتری از سوی مسولان اعمال شده است.

مسیرهای منتهی به محل برگزاری نشست کارشناسان و وزیران خارجه غیر متعهدها از سوی شهرداری تهران به نحو قابل توجهی آذین‌بندی ، گل کاری ، زیباسازی شده و نیز بیلبوردها و پلاکاردهايی مربوط به نماد کبوتر صلح نم و نیز تصاویری از جاذبه‌های گردشگری ایران و آثار باستانی کشورمان در اين مسيرها نصب شده است.

هم‌چنین نشریه‌ای با عنوان اجلاس غیرمتعهدها از سوی برگزارکنندگان اجلاس که به تشریح دیدگاه‌های ایران درباره اهداف و عملکرد جنبش و نیز گزارشی درباره ترور چهار دانشمند هسته‌یی کشورمان اشاره شده منتشر کرده است.

یکی از روزنامه‌های صبح تهران نیز در ویژه‌نامه‌ای به موضوع برگزاری اجلاس کشورهای غیر متعهد و نیز نشست وزیران خارجه عضو پرداخته است.

صالحی، وزير امور خارجه كشورمان صبح فردا در مصاحبه‌ای مطبوعاتی به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد.

هم‌چنین در حاشیه نشست وزیران خارجه علی اصغر سلطانیه، نماینده دائم کشورمان در آژانس بین المللی انرژی اتمی و نیز رامین مهمان‌پرست از جمله مقامات کشورمان بودند که در جمع خبرنگاران به سوالات مختلف و متعدد آنها پاسخ دادند.

سلطانیه در جمع خبرنگاران از کتاب" فصل طلایی در تاریخ جنبش غیر متعهدها "رونمایی کرد.

هم چنین عصر امروز و به مناسبت روز ملی مبارزه با تروریسم كنفرانس خبري با حضور خانواده‌های شهدای هسته‌یی و قربانیان ترور در حاشیه نشست وزیران برگزار می‌شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۶-۱۳ ۱۲:۵۴

این 120 کشور هر جوری حساب کنیم وابسته به قدرتهای بزرگ هستند مثل امریکافقط ایران از امریکا نمی ترسه وبراش تره هم خورد نمی کنه اگه این کشورها از امریکا نمی ترسند چرا کالاهای امریکایی رو تو کشور شون تحریم نمی کنند رئیس جمهور جدید مصر فقط ادای ادمای نترسو در می یاره ، اگه نمی ترسه روابط شو با اسرائیل قطع بکنه مثل امام خمینی (ره)که بعد از پیروزی انقلاب روابط رو با اسرائیل قطع کرد پس در نتیجه فقط ایران می تونه حال این امریکا رو بگیره !