• سه‌شنبه / ۷ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91060704022
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

پاکسازي ايستگاه‌هاي متروي تهران از متكديان و معتادان

پاکسازي ايستگاه‌هاي متروي تهران از متكديان و معتادان

رييس پليس پيشگيري پايتخت از اجراي طرح پاکسازي ايستگاه‌هاي متروي تهران طي روز گذشته خبر داد و گفت: در اين طرح هفت سارق و 16 معتاد تابلو و پرخطر شناسايي و بازداشت شدند.

رييس پليس پيشگيري پايتخت از اجراي طرح پاکسازي ايستگاه‌هاي متروي تهران طي روز گذشته خبر داد و گفت: در اين طرح هفت سارق و 16 معتاد تابلو و پرخطر شناسايي و بازداشت شدند.

به گزارش سرويس «انتظامي» ايسنا، سرهنگ محسن خانچرلي، با اشاره به اجراي طرح امنيت محله محور بنابر تدابير رييس پليس تهران بزرگ و درخواست شهروندان تهراني، گفت: در اين راستا مأموران يگان انتظامي متروي تهران با استقرار در ايستگاه‌هاي مهم و نقاط حساس مترو اقدام به اجراي طرح پاکسازي اين مناطق کردند.

وي افزود: در طرح مذکور که طي 24 ساعت گذشته انجام شد ماموران موفق شدند هفت سارق را که با اقدامات خود باعث ايجاد دردسر براي شهروندان شده بودند، شناسايي و طي چند عمليات تعقيب و گريز بازداشت کنند.

به گفته خانچرلي، همچنين در اين طرح يکي از جاعلان اوراق بهادار که سعي داشت اسکناس‌هاي تقلبي خود را در متروي تهران خرج کند، مورد شناسايي قرار گرفته و بازداشت شد که پس از انتقال به کلانتري و ضمن بازجويي‌هاي انجام شده به جرم خود مبني بر جعل اسکناس و تراول براي بررسي تخصصي تر به پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.

ييس پليس پيشگيري پايتخت افزود: ماموران يگان انتظامي متروي تهران نيز موفق شدند دو شرور سطح دو را که با حمل سلاح و انجام رفتارهاي ناهنجار باعث ايجاد اخلال در نظم عمومي شده بودند، بازداشت کرده و به پليس امنيت عمومي تهران بزرگ منتقل کنند.

وي اظهار كرد: در همين راستا يک توزيع کننده مواد مخدر و 16 معتاد تابلو و پرخطر که در محدوده داخلي ايستگاه‌هاي متروي شهر تهران شناسايي شده و همچنين يک نفر نيز به اتهام توزيع محصولات ضد فرهنگي بازداشت و براي سير مراحل قانوني به مراکز مربوطه منتقل شدند.

سرهنگ خانچرلي در پايان گفت: در بازرسي از وسايل متهمان تعداد چند قبضه چاقو، محصولات ضد فرهنگي، اسکناس‌هاي جعلي، مواد مخدر و لوازم و اموال مسروقه کشف و ضبط شد که به همراه پرونده متهمان به مراجع ذي‌صلاح تحويل گرديد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha