• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 91060502604

در ديدار با معاون وزير خارجه كشورمان

سيد حسن نصرالله: نقشه‌هاي خارجی علیه سوریه به بن‌بست رسیده‌اند

سيد حسن نصرالله: نقشه‌هاي خارجی علیه سوریه به بن‌بست رسیده‌اند

دبيركل حزب‌الله لبنان با اشاره به هوشياري مقاومت نسبت به تهديدات رژيم صهيونيستي اظهار کرد: مقاومت به دور از چالش‌ها و تنش‌هاي پيراموني با قدرت در مقابل تهديدات ايستادگي كرده و معادلات جديدي را رقم خواهد زد.

دبيركل حزب‌الله لبنان با اشاره به هوشياري مقاومت نسبت به تهديدات رژيم صهيونيستي اظهار کرد: مقاومت به دور از چالش‌ها و تنش‌هاي پيراموني با قدرت در مقابل تهديدات ايستادگي كرده و معادلات جديدي را رقم خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه ديدارهاي خود با مقامات لبناني با سید حسن نصرالله دبیركل حزب الله لبنان ديدار و گفت‌وگو کرد.

در اين ديدار آخرين تحولات لبنان و برخي تحولات منطقه‌اي و بين‌المللي مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اميرعبداللهيان اظهار کرد: با هوشياري و همدلي مردم و دولت سوريه توطئه‌های خارجی علیه اين كشور كه به منظور مقابله با محور مقاومت صورت مي‌گيرد به شكست انجاميد.

وی افزود: ما اطمینان داریم كه بشار اسد و مردم سوریه اين مرحله را با موفقيت پشت سر خواهند گذاشت و راه مقاومت و حمايت از كشورهای مقاوم در منطقه را ادامه خواهند داد.

وی ضمن اشاره به اراده، عزم و مقاومت مردم لبنان گفت: مثلث مقاومت، ارتش و مردم لبنان نقش مهمي در پيروزي و تثبيت جايگاه مهم منطقه‌اي اين كشور دارد و ما ضمن تجلیل از روحیه مقاوم مردم لبنان و سایر گروههای سیاسی، بر كمك مستمر لبنان درهمه عرصه ها تأكید می كنیم.

دبيركل حزب الله لبنان نيز در اين ديدار ضمن تمجيد از تلاشهاي جمهوري اسلامي ايران در كمك به حل مسائل منطقه تصریح كرد: نقشه‌ها و طرحهای خارجی علیه سوریه به بن‌بست رسیده اند و جمهوری اسلامی ایران براساس مواضع ثابت خود در حمایت و دفاع از حقوق ملت‌های منطقه، از خواسته های برحق مردم سوریه، حمایت كرده و بر ارائه راهكارهای سیاسی در حل بحران سوریه تأكید می‌كند.

وي بر آمادگي مقاومت به منظور خنثي‌سازي و مقابله با توطئه‌های محور آمريكا و رژيم صهيونيستي تاكيد و اضافه نمود كه امروز در سايه بيداري اسلامي در خاورميانه وضعيت رژيم صهيونيستي بيش از هر زمان ديگري رو به ضعف و افول نهاده است.

دبيركل حزب الله لبنان با اشاره به هوشياري مقاومت نسبت به تهديدات رژيم صهيونيستي اظهار داشت: مقاومت به دور از چالشها و تنشهاي پيراموني با قدرت در مقابل تهديدات ايستادگي كرده و معادلات جديدي را رقم خواهد زد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha