• شنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 91060401613

تعيين تكليف قطعات دو و سه آزادراه تهران ـ شمال پس از تعطيلات تهران

تعيين تكليف  قطعات دو و سه آزادراه تهران ـ شمال پس از تعطيلات تهران

معاون وزير راه و شهرسازي از تعيين تكليف قطعات دو و سه آزادراه تهران ـ شمال پس از تعطيلات تهران خبر داد.

معاون وزير راه و شهرسازي از تعيين تكليف قطعات دو و سه آزادراه تهران ـ شمال پس از تعطيلات تهران خبر داد.

سيد احمدي صادقي در گفت‌وگو با خبرنگار راه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تاكيد كرد: ساخت قطعات دو و سه آزادراه تهران ـ شمال از بنياد مستضعفان گرفته شده است و به يك كنسرسيوم واگذار مي‌شود.

وي با بيان اين‌كه يك كنسرسيوم ايراني متشكل از دو شركت براي ساخت قطعات دو و سه آزادراه تهران ـ شمال اعلام آمادگي كرده و با وزارت راه وارد مذاكرات شده‌اند، گفت:‌ قرار است اين دو شركت پيشنهادات خود مبني بر نحوه ساخت آزادراه به وزارت راه اعلام كنند.

رييس شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور همچنين اظهار كرد: دو شركت ايراني در قالب يك كنسرسيوم شرايط ساخت قطعات دو و سه آزادراه را داشتند و قرار شد پس از انجام مطالعات در زمينه چگونگي ساخت و پيشبرد امور پيشنهادات خود را به ما اعلام كنند. قرار بود اين اتفاق طي هفته‌هاي گذشته بيفتد اما به دليل تعطيلات عيد فطر و حالا تعطيلات تهران در پي اجلاس سران غير متعهدها اين امر به پس از تعطيلات تهران موكول شد.

صادقي تاكيد كرد: بنياد مستضعفان به طور قطع از قطعات دو و سه آزادراه تهران – شمال كنار گذاشته مي‌شود و تنها در قطعه يك و چهار اين آزادراه فعاليت خواهد كرد.

وي درباره زمان افتتاح قطعه چهار آزادراه تهران ـ شمال اظهار كرد: اين اتفاق در مهر ماه صورت مي‌گيرد.

به گزارش ايسنا، طبق قول وزير راه و شهرسازي قرار بود افتتاح قطعه چهار آزادراه تهران ـ شمال در شهريور ماه جاري به عنوان هديه‌اي براي عيد فطر به مردم باشد كه صورت نگرفت و صادقي دليل اين تاخير را اتفاقات غيرمنتظره همچون بارندگي‌هاي اخير شمال كشور اعلام كرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha