• پنجشنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91060200863
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

كشف 52 کيلوگرم حشيش از يک اتوبوس توسط سگ‌هاي موادياب

كشف 52 کيلوگرم حشيش از يک اتوبوس توسط سگ‌هاي موادياب

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بيش از 52 کيلوگرم حشيش از يک دستگاه اتوبوس در بزرگراه تهران - قم خبر داد و گفت: اين مواد توسط سگ‌هاي موادياب کشف شد.

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بيش از 52 کيلوگرم حشيش از يک دستگاه اتوبوس در بزرگراه تهران - قم خبر داد و گفت: اين مواد توسط سگ‌هاي موادياب کشف شد.

به گزارش سرويس «انتظامي» خبرگزاري دانشجويان (ايسنا)، سرهنگ سعيد ليراوي ضمن اشاره به اجراي يک عمليات پليسي از دستگيري پنج قاچاقچي مواد مخدر و کشف بيش از 52 کيلو حشيش از يک اتوبوس خبر داد.

اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت: در تحقيقات انجام شده از سوي ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، در خصوص اقدامات پنج قاچاقچي و توزيع کننده مواد مخدر، مشخص شد که اين متهمان قصد جابجايي و قاچاق يک محموله قاچاق را از شهرستان به تهران را دارند.

وي افزود: تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت تا اينکه مشخص شد اين افراد قصد دارند يک محموله قاچاق مواد مخدر را عصر ديروز از طريق بزرگراه تهران - قم با يک دستگاه اتوبوس به تهران وارد کنند.

ليراوي ادامه داد: بر همين اساس، مبادي ورودي شهر تهران تحت نظر ماموران قرار گرفت تا در صورت مشاهده اين خودرو، توقيف و سرنشينان آن بازداشت شوند.

وي عنوان داشت: بررسي‌ها انجام شد تا اينکه يکي از گشت‌هاي انتظامي اين يگان هنگام گشت‌زني در محدوده عوارضي تهران - قم موفق به شناسايي اين اتوبوس شده و براي توقف به راننده دستور ايست داد اما راننده بدون توجه به فرمان پليس متواري شد.

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: راننده خودرو سعي داشت با انجام حرکات مارپيچ و لايي‌کشي‌هاي خطرناک از ميان خودروهاي ديگر، راه خود را باز کرده و از دست ماموران بگريزد که موفق نشده و پس از تعقيب و گريزي چند کيلومتري با شليک ماموران پليس مجبور به توقف و تسليم خود شد.

ليراوي اضافه کرد: با توقف اتوبوس پنج سرنشين آن دستگير و در بازرسي که سگ هاي موادياب از داخل اتوبوس انجام دادند 52 کيلو 310 گرم حشيش کشف که به همراه متهمان که «حميد»، «علي»، «عماد»، «مهدي» و «امير» نام داشتند براي بررسي‌هاي تکميلي به اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: متهمان به جرايم خود مبني بر حمل و توزيع مواد مخدر اعتراف و براي بررسي‌هاي قضايي به دادسرا منتقل شدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha