• سه‌شنبه / ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 91052415432
  • منبع : نمایندگی زنجان

کشف 78 درصدی سرقت‌های داخل خودرو

کشف 78 درصدی سرقت‌های داخل خودرو

ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی استان زنجان از انهدام دو باند بزرگ سرقت از داخل خودرو با 42 فقره سرقت خبر داد و گفت: با کار اطلاعاتی داخل خودرو در اعضای این دو باند دسگیر و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان از انهدام دو باند بزرگ سرقت از داخل خودرو با 42 فقره سرقت خبر داد و گفت: با کار اطلاعاتی داخل خودرو در اعضای این دو باند دسگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه زنجان، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان، سردار "یحیی شرفی" افزود: در پی سرقت‌های متعدد داخل خودرو در مناطق مختلف استان و شهرستان زنجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده میدانی و تشکیل چندین اکیب محسوس و نامحسوس و پوشش کامل مناطق آلوده نهایتا اعضای باند سارقان حرفه‌ایی داخل خودرو به نام‌های ح -ب . ر-ر را شناسایی و در عملیاتی ویژه دستگیر کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه این سارقان دارای سابقه کیفری بوده و در بازجویی‌های تخصصی پلیسی به سرقت‌های متعدد اقرار کردند، تصریح کرد: در بازجویی‌های پلیسی اعضای این باند دو فقره به 15 فقره سرقت داخل خودرو اقرار کردند.

فرمانده انتظای استان با اشاره به انهدام یک باند دیگر سرقت داخل خودرو و قطعات خودرو، گفت: اعضای سه نفره این باند نیز با پرسه‌زنی در داخل شهر و با شناسایی سوژه‌های مورد نظر در نیمه‌های شب اقدام به سرقت کرده و متواری می‌شدند.

سردار شرفی تصریح کرد: با تلاش، تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی یکی از اعضای یک باند شناسایی و در حین تردد با یک دستگاه خودروی پراید دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی اظهارکرد: این سارق سابقه‌دار به نام (م- س) در بازجویی به سرقت 27 فقره سرقت داخل خودرو و قطعات خودرو با همدستی دو نفر از دوستانش اعتراف کرد که با تلاش پلیس همدستان این متهم به نام‌های "م- ق" و "ک -م" در یک اقدام ضربتی دستگیر و اعترافات همدست خود را تایید کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف 78 درصدی سرقت‌های داخل خودرو در چهار ماهه سال‌جاری به شهروندان، توصیه کرد: از پارک خودرو در مناطق کم تردد خلوت و تاریک پرهیز و سعی کنند خودروی خود را به تجهیزات ایمنی نظیر دزگیر مجهز و از قرار دادن اشیا قیمتی و کیف مدارک و پول در دید دیگران جدا خودداری كرده و در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن 110 پلیس اطلاع دهند.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha