• سه‌شنبه / ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91052415062
  • خبرنگار : 71431

/اختصاصي ايسنا /

آدم‌ربايي نافرجام به خاطر 15 ميليون تومان!

آدم‌ربايي نافرجام به خاطر 15 ميليون تومان!

فرمانده انتظامي شهرستان ملارد از دستگيري دو آدم‌ربا كه جواني 27 ساله را در ملارد ربوده و در ازاي آزادي وي 150 ميليون ريال تقاضا كرده بودند، خبر داد.

فرمانده انتظامي شهرستان ملارد از دستگيري دو آدم‌ربا كه جواني 27 ساله را در ملارد ربوده و در ازاي آزادي وي 150 ميليون ريال تقاضا كرده بودند، خبر داد.

سرهنگ محسن صفري در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي مراجعه زني 55 ساله به پليس آگاهي شهرستان ملارد و اعلام خبر مفقودي فرزندش در اواسط مردادماه سال جاري موضوع به تمامي يگان‌ها اطلاع داده شد و اكيپ ويژه‌اي از ماموران پليس آگاهي تحقيقات براي دستگيري آدم‌ربايان را در دستور كار خود قرار دادند.

وي با بيان اينكه چند روز پس از اين موضوع افراد ناشناسي با منزل مادر فرد ربوده‌شده تماس گرفت و تقاضاي مبلغ 150ميليون ريال در قبال آزادي وي كرده بودند، خاطرنشان كرد: پس از تماس آدم‌ربايان و درخواست پول از خانواده فرد ربوده‌شده، پرونده در مسير تازه‌اي قرار گرفت.

صفري با بيان اينكه پليس با همكاري خانواده فرد ربوده‌شده در عمليات مخفي‌گاه آدم‌رباها را در مكاني متروكه در ملارد شناسايي كرد به ايسنا گفت: پليس پس از محاصره منطقه، آدم‌ربايان را در حالي كه منتظر مبلغ درخواستي بودند، دستگير و به مقر انتظامي منتقل كردند.

وي با اشاره به رهايي گروگان از دست گروگانگيران تصريح كرد: فرد ربوده‌شده به هويت ايرج پس از آزادي در تشريح ماجراي ربايش خود به كارآگاهان گفت كه در ساعت 18 عصر در حال خروج از خانه بوده كه دو تن به نام‌هاي «مصطفي ـ ب» و «امير ـ ب» كه قبلا آنان را مي‌شناخته با ترفند دوستي و انجام كاري وي را به منزلي در يكي از شهرك‌هاي ملارد كشانده و با بستن دست و پايش قصد اخاذي از خانواده‌‌اش را داشتند كه با اقدامات پليس به هدف خود نرسيدند.

فرمانده انتظامي شهرستان ملارد ادامه داد: آدم‌ربايان پس از دستگيري در بازجويي‌ها چاره‌اي جز اعتراف نديدند و هدف از اين كار خود را دريافت پول اعلام كردند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha