• دوشنبه / ۹ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 91050905769
  • منبع : نمایندگی فارس

14 منقل‌خانه در شيراز تخريب شد

ایسنا/فارس فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه مراكز توزيع و مصرف مواد مخدر شناسايي شده در اين استان، پس از اين تخريب خواهد شد، از تخريب 14 منقلخانه در شيراز خبر داد.

فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه مراكز توزيع و مصرف مواد مخدر شناسايي شده در اين استان، پس از اين تخريب خواهد شد، از تخريب 14 منقلخانه در شيراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه فارس، سردار سرتيپ پاسدار سيروس سجاديان شب گذشته 8 مرداد در جمع خبرنگاران افزود: برخورد با تهيه و توزيع كنندگان موادمخدر و همچنين خرده فروشان و منقلخانه‌ها به صورت ويژه در دستور كار پليس فارس قرار دارد و در اين راستا طي مدت اخير اقدامات مناسبي انجام شده است.

وي افزود: ماموران پليس فارس در اين مدت نسبت به برخورد با اين منقلخانه‌ها در سطح شهر شيراز فعاليت‌هايي را انجام داده و برخوردهايي انجام دادند و نسبت به پلمب آنها اقدام كرده‌اند.

فرمانده انتظامي استان فارس بيان كرد: متاسفانه به رغم برخوردهاي صورت گرفته همچنان شاهد فعاليت اين منقلخانه‌ها بوديم از اين رو ضمن هماهنگي با مقام قضايي روز شنبه نسبت به تخريب اين منقلخانه‌ها در محله كوزه‌گري اقدام شد.

وي با بيان اينكه پليس براي برخورد با اين دسته از افراد كوتاهي نمي‌كنند، اظهار داشت: در اين راستا در يك عمليات پليسي 14 منقلخانه در اين محله تخريب و اين امر موجب خشنودي شهروندان شد.

سردار سجاديان با تاكيد بر اينكه افراد بايد در اجاره دادن منازل خود تمام مسائل را رعايت كنند، بيان كرد: با افرادي كه منازل خود را در اختيار منقلداران قرار مي‌دهند نيز برخورد مي‌شود.

وي ادامه داد: برخورد با اين دسته از افراد و منقلداران در دستور كار پليس قرار دارد و به صورت مسمتر و مداوم در سطح استان و شهر شيراز اين موضوع پيگيري و با افراد متخلف برخورد مي‌شود.

فرمانده انتظامي استان فارس تاكيد كرد: طرح برخورد با منقلداران و خرده فروشان موادمخدر به صورت ويژه در نقاط آلوده سطح شهر شيراز و تمام شهرستان‌ها و روستاها اجرا مي‌شود.

وي در پايان افزود: مردم استان مي‌توانند در صورت داشتن اطلاع در رابطه با فعاليت اين منقلخانه‌ها مراتب را به پليس اطلاع دهند.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha