• دوشنبه / ۹ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91050905698
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

كرج، آخرين ايستگاه سارق خودروهاي پرايد بود

كرج، آخرين ايستگاه سارق خودروهاي پرايد بود

فرمانده انتظامي شهرستان کرج از دستگيري سارق سابقه‌داري كه اقدام به سرقت خودرو هاي پرايد در شهرهاي تهران، شهريار و شمال‌كشور مي‌كرد، خبرداد.

فرمانده انتظامي شهرستان کرج از دستگيري سارق سابقه‌داري كه اقدام به سرقت خودرو هاي پرايد در شهرهاي تهران، شهريار و شمال‌كشور مي‌كرد، خبرداد.

به گزارش سرويس«حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سرهنگ خيرخواهان در تشريح اين خبر گفت: در ساعت 3:30 بامداد روز گذشته در پي تماس تلفني يکي از شهروندان با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر اين که فردي در حال سرقت از خودروهاي پارك شده در خبابان اهري است، ماموران كلانتري 33 اهري براي بررسي موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وي گفت: در بررسي‌هاي ماموران مشخص شد که سارق با سر و صداي اهالي محل از آنجا متواري شد و با اين احتمال كه شايد سارقان در اطراف محل سرقت پنهان شده باشد، اقدام به گشت‌زني در محل و خيابان‌هاي اطراف کردند که پس از دقايقي، يك دستگاه خودروي پرايد سفيد رنگ كه شيشه سمت راننده آن پايين بود توجه ماموران را به خود جلب كرد.

خيرخواهان افزود: ماموران براي بررسي موضوع به سمت خودروي پرايد رفته و در حال بازديد از داخل آن بودند كه با مشاهده فردي که زير صندلي‌هاي خودرو مخفي شده بود او را دستگير و به کلانتري منتقل کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان كرج ادامه داد: متهم در بازجويي‌ها با تناقض‌گويي سعي در گمراهي ماموران داشت اما پس از استعلام مدارك پرايد مشخص شد سابقه سرقت از يکي از شهرهاي شمالي را دارد.

به گفته خيرخواهان، متهم در مواجهه با ادله به ناچار لب به اعتراف گشوده و به سرقت از هفت دستگاه خودرو پرايد از تهران، شهريار و شمال كشور اقرار کرده و انگيزه خود از سرقت‌ها را تامين هزينه اعتيادش عنوان کرد.

وي با بيان اينكه متهم دستگيرشده با اعتراف به اين موضوع که اکثر سرقت‌ها را در تهران، شهريار و شهرهاي شمالي انجام داده و براي اولين بار است که براي سرقت به شهر کرج آمده است گفت: متهم در نيمه‌هاي شب با تردد در خيابان‌هاي خلوت، خودروهاي پرايد فاقد تجهيزات ايمني را بعنوان سوژه انتخاب و در فرصت مناسب آنها را به سرقت برده و پس از باز كردن وسايل و قطعات آنها، خودروها را در کنار خيابان رها مي‌کردم.

خيرخواهان افزود: متهم به همراه پرونده متشكله براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha