شركت خدمات پس از فروش ايرانخودرو (ايساكو) توانست براي سومين سال متوالي در بين ارائهدهندگان خدمات پس از فروش خودرويي در کشور، مقام نخست را به دست آورد.
به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، علي نمكين - سرپرست شركت ايساكو، با بيان مطلب بالا افزود: بر پایه نتايج ارزيابي خدمات پس از فروش خودرویی که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام شده، شرکت ایساکو در شاخصهای كيفيت، سرعت و هزینه خدمات، با کسب 79.8 امتیاز، برترین شرکت خدمات پس از فروش خودرویی کشور در سال 1390 شناخته شده است و شرکتهای مزدایدک و سایپا یدک در مراتب دوم و سوم قرار گرفتند.
وي در خصوص گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گفت: توجه به خواستهها و تلاش در جلب رضايت مشتریان، استانداردسازي شبكه نمايندگيهاي مجاز، تامين و توزيع مناسب قطعات يدكي، ارائه خدمات تضمين شده و با كيفيت، سيستمهاي مديريت كيفيتي و سيستمهاي نظارتي كارآمد، از عمده عوامل موثر در این برتري عنوان شده است.
نمكين همچنين گفت: نكته قابل توجه در اين ارزيابي رشد بيسابقه نمايندگان رتبه يك شركت ايرانخودرو در مقايسه با ساير خودروسازان است؛ به گونهاي كه تعداد نمايندگيهاي رتبه يك اين شركت، نسبت به ارزيابي پيشين از 41 به 169 نمايندگي ارتقاء يافته است.
انتهاي پيام
نظرات