• سه‌شنبه / ۳ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91050302156
  • منبع : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سردار جزايري: وقتي دشمن از سوريه رفت، نوبت مقاومت است كه از دشمنان «حساب‌كشي» كند

سردار جزايري: وقتي دشمن از سوريه رفت، نوبت مقاومت است كه از دشمنان «حساب‌كشي» كند

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: هنوز هیچ‌یک از دوستان سوریه و جبهه بزرگ مقاومت وارد عرصه نشده‌اند و چنانچه این اتفاق روی دهد ضربات قاطعی به جبهه دشمن و بويژه عرب‌های منفور وارد خواهد شد.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: هنوز هیچ‌یک از دوستان سوریه و جبهه بزرگ مقاومت وارد عرصه نشده‌اند و چنانچه این اتفاق روی دهد ضربات قاطعی به جبهه دشمن و بويژه عرب‌های منفور وارد خواهد شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سردار سرتيپ پاسدار سيدمسعود جزايري درباره شکست استکبار جهانی در جبهه سوریه، اظهار كرد: جبهه بزرگی از عوامل شیطان بزرگ و کشورهای زبون تحت قیمومیت آمریکا و صهیونیسم جهانی جنگی همه‌جانبه را علیه دولت و ملت سوریه به راه انداختند ولي با حضور قدرتمند مردم، دولت و نیروهای مسلح این کشور توطئه آمریکایی، اروپایی، عرب‌های مرتجع و سایر هم‌پیمانان این جبهه شیطانی با شکستی بزرگ و تاریخی روبرو شد به گونه‌ای که در حال حاضر دشمن جز اقدامات تروریستی و بمب‌گذاری و پروپاگاندای رسانه‌ای، کاری از دستش برنمی‌آید.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با بيان اينكه "دشمن قادر به جابجایی نظام در سوریه نیست و مردم این کشور و دوستان آن اجازه چنین کاری را نمی‌دهند"، افزود: آمریکا اگر توانمندی لازم را داشت، مانع سقوط نزدیکترین هم‌پیمانش یعنی رژیم حسني مبارک می‌شد. بنابراين جای تعجب است كه چگونه ارتجاع منطقه همه موجودیت خود را در پای آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی به قربانگاه برده است.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به مردم سوریه اظهار كرد: امروزه بیش از گذشته مراقب ترفندهای عملیات روانی و دروغ‌های بزرگ رسانه‌ای جبهه استکبار باشيد، چراکه دشمن شکست‌خورده بخش عمده‌ای از توانش را صرف جنگ روانی علیه مردم و دولتمردان سوریه کرده و تلاش دارد از این طریق شکست در جنگ سخت را جبران کند.

وی اضافه كرد: هدف جنگ نرم آمریکا صرفا مردم و دولت سوریه نیست و سایر کشورهای دوست را نیز تحت پوشش دارد. دستگاه دیپلماسی و رسانه‌ای آمریکا با کمک سایر هم‌پیمانانش کوشش دارد از یک طرف شکست و ناکامی خود را پیروزی و از طرف دیگر دولت سوریه را محکوم به نابودی جلوه دهد و بدین وسیله مانع حمایت‌های مردمی و سایرین نسبت به سوریه شود.

جزايري با تاكيد بر اينكه "به زودی خاک سوریه از لوث دشمن پاکسازی می‌شود و آنگاه نوبت مقاومت است تا به حساب‌کشی از هریک از دشمنان سوریه بپردازد"، تصريح كرد: اینکه در خبرها آمده است مردم سوریه از دشمنان خود انتقام خواهند گرفت، یک حقیقت است. مردم سوریه به شدت از دولت‌های شرور آمریکا، ترکیه، قطر، عربستان و سایر هم‌پیمانان تروریست‌ها عصبانی و خشمگین هستند.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور در پايان خطاب به مردم آمریکا و اروپا اظهار كرد: جای تعجب است که مردم این کشورها که در چنگال مشکلات مالی به سر می‌برند چگونه این همه ظلم نسبت به دیگران را تحمل می‌کنند و علیه دولت‌های تروریست و جنگ‌طلب خود اقدام مناسبی انجام نمی‌دهند؟

انتهای پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha