• دوشنبه / ۲۶ تیر ۱۳۹۱ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91042615664
  • منبع : نمایندگی البرز

سارقان عینک‌های دودی در کرج دستگیر شدند

سارقان عینک‌های دودی در کرج دستگیر شدند

رییس پلیس کرج از دستگیری سارقان عینک دودی به ارزش 80 میلیون تومان خبر داد.

رییس پلیس کرج از دستگیری سارقان عینک دودی به ارزش 80 میلیون تومان خبر داد.

عبدالرضا خیرخواهان در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ایسنا)، در اين باره گفت: در پی تماس تلفنی یكی از شهروندان با مركز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یك فقره سرقت داخل خودرو در محدوده جهانشهر كرج ماموران كلانتری 13 باهنر این شهرستان برای بررسی موضوع به آدرس اعلامي اعزام شدند.

وی افزود : ماموران در بررسی‌های اولیه دریافتند سارق یا سارقان با شكستن شیشه خودرو، اموال و لوازم داخل آن را به سرقت برده و متواری شده‌اند و همچنین بر اساس اظهارات مالباخته مشخص شد كه وی در توزیع و پخش گسترده عینك‌های آفتابی و طبی فعالیت دارد.

وی اظهار داشت: از آنجا كه احتمال می‌رفت سرقت‌ها از سوی سارقان سابقه‌دار صورت گرفته باشد، بانك اطلاعاتی سارقان مورد بررسی قرار گرفت.

خیرخواهان افزود: با توجه به نحوه سرقت‌ها، تعدادی مظنون شناسایی و با تحت كنترل قراردادن رفتار آنان سرانجام پس از یك ماه كار مداوم پلیسی ماموران ردپای دو برادر را كه در امر خرید و فروش موادمخدر و خرید و فروش اموال مسروقه نیز دست داشتند را بدست آوردند.

وی گفت: ماموران پس از چند روز تعقیب و مراقبت متهمان و اطمینان از این موضوع كه عینك‌های مسروقه نزد آنان بوده و قصد فروش عینك‌ها را دارند، با هماهنگی‌ قضایی در یك عملیات غافلگیرانه وارد مخفی‌گاه سارقان شده و هر دو متهم را دستگیر كردند.

خیرخواهان گفت: در بازرسی از مخفی‌گاه متهمان تعداد 240 عدد عینك طبی و آفتابی با ارزش تقریبی 800 میلیون ریال، 9 دستگاه تلفن همراه، یك دستگاه دوربین فیلمبرداری، پنج دستگاه پخش خودرو، مقدار 50 گرم موادمخدر از نوع شیشه و تعداد دیگری لوازم و اموال مسروقه كشف كردند.

وي گفت: متهمان دستگیرشده به نام‌های «مجید» و «احد.ج» در بازجویی ماموران به سرقت وسایل داخل خودرو اعتراف كرده و پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha