• سه‌شنبه / ۲۰ تیر ۱۳۹۱ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91042012277
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ:

کشف 49 کيلو حشيش از يک تريلي در پايتخت

کشف 49 کيلو حشيش از يک تريلي در پايتخت

رييس پليس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، از دستگيري دو قاچاقچي موادمخدر خبر داد و گفت: از تريلي متهمان بيش از 49 کيلوگرم حشيش کشف شد.

رييس پليس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، از دستگيري دو قاچاقچي موادمخدر خبر داد و گفت: از تريلي متهمان بيش از 49 کيلوگرم حشيش کشف شد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ سرهنگ سعيد ليراوي ضمن اشاره به کشف بيش از 49 کيلوگرم حشيش از يک تريلي در مسير جاجرود، از دستگيري دو قاچاقچي موادمخدر در اين عمليات خبر داد و گفت: با تحقيقات انجام شده از سوي ماموران عمليات ويژه اين يگان مبني بر فعاليت دو قاچاقچي موادمخدر به نام‌هاي «کريم» و «نادر» در مورد قاچاق مقاديري حشيش از طريق مسير جاجرود به شهر تهران، اقدامات ماموران اين يگان براي شناسايي و دستگيري اين دو متهم آغاز شد.

وي با بيان اينكه مراتب با هماهنگي قضايي به گشت‌هاي انتظامي پليس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، ارجاع شده و دستگيري هر دو متهم و توقيف کالاي قاچاق در دستور کار ماموران قرار گرفت، گفت: در بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد که اين دو متهم با يک خودروي تريلي مقاديري موادمخدر را از شهرستان‌هاي جنوبي کشور بارگيري کرده و قصد دارند از طريق مسير جاجرود به تهران وارد کرده و به صورت خرده‌فروشي توزيع کنند.

وي تصريح کرد: برهمين اساس کليه مبادي ورودي شمال‌تهران تحت نظر قرارگرفت تا اين که روزگذشته اين تريلي توسط تيم عمليات ويژه اين يگان در مسير جاجرود شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه راننده و همراه آن که به عنوان اسکورت بود، دستگير و به همراه اين خودرو به مقر انتظامي منتقل شدند.

رييس پليس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در ادامه گفت: خودرو در مقر انتظامي مورد بازرسي قرار گرفت که در آن 49 کيلو و 180 گرم حشيش از نقاط مختلف آن که به صورت ماهرانه‌اي جاسازي شده بود، کشف و هر دو متهم پس از اعتراف در بازجويي‌هاي انجام شده براي سير مراحل قضايي به دادسرا منتقل شدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha