• سه‌شنبه / ۲۰ تیر ۱۳۹۱ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91042012053
  • خبرنگار : 71368

عشق دختر و پسر عمو، قتل مزاحم را رقم زد

عشق دختر و پسر عمو،  قتل مزاحم را رقم زد

رييس پليس آگاهي استان ايلام از دستگيري عاملان قتل پسري جوان خبر داد كه براي نامزد يكي از متهمان به قتل مزاحمت ايجاد كرده بودند.

رييس پليس آگاهي استان ايلام از دستگيري عاملان قتل پسري جوان خبر داد كه براي نامزد يكي از متهمان به قتل مزاحمت ايجاد كرده بودند.

سرهنگ عليرضا گوهري در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در تشريح خبر دستگيري متهمان به قتل در ايلام، گفت: سال جاري، ماموران از طريق اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان يك فقره درگيري منجر به جرح قرار گرفتند.

وي افزود: ماموران با حضور در صحنه حادثه با پيكرخونين جواني روبرو شدند كه با ضربات متعدد جسمي نوك‌ تيز جان خود را از دست داده بود.

رييس پليس آگاهي ايلام با بيان اينكه ماموران در تحقيقات اوليه از شهود دريافتند كه مقتول به نام «محمد» با دو تن ديگر درگير و متهمان پس از به قتل رساندن اين جوان متواري شده‌اند، گفت: تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهي ادامه داشت تا اينكه آنان توانستند هويت متهم به قتل به نام «علي» 22 ساله را شناسايي كنند.

وي با بيان اينكه بر اساس نظريه پزشكي‌قانوني 17 ضربه چاقو به پيكر مقتول وارد شده است، گفت: تحقيقات در مورد شناسايي مخفي‌گاه اين متهم به قتل متواري ادامه داشت تا اينكه سه روز پس از وقوع قتل «علي» خود را به ماموران اداره مبارزه با جرايم جنايي معرفي كرد.

گوهري با بيان اينكه متهم به قتل ضمن اعتراف به بزه انتسابي، ديگر همدست خود به نام «حميد» را نيز به ماموران معرفي كرد و گفت: اين فرد در اعترافات خود عنوان كرد كه مقتول مرتبا براي نامزدش «سارا» (دخترعموي فرد متهم به قتل) مزاحمت ايجاد مي‌كرد.

وي با بيان اينكه متهم در ادامه اعترافات عنوان كرد كه مقتول به تذكرات وي مبني بر عدم‌ايجاد مزاحمت براي سارا بي‌توجه بود، گفت: بر اساس اعترافات «علي» حتي اقوام و دوستان وي براي پايان دادن به مزاحمت‌هاي محمد پيش‌قدم شده بودند، اما مقتول به اين امر بي‌توجه بود.

گوهري افزود: بر اساس اعترافات متهم، وي براي پايان دادن به مزاحمت‌هاي محمد با همدستي «حميد» برادر نامزدش با «محمد» درگير و آنان با استفاده از دو قبضه قمه 17 ضربه به بدن وي وارد كرده و او را به قتل رساندند.

وي با بيان اينكه بر اساس اعترافات متهم، حميد به علت مجروحيت از جانب مقتول در بيمارستان بستري بود، گفت: متهم معترف شد كه آلت قتاله را در منزل پدري‌اش مخفي كرده است كه كارآگاهان در بررسي قمه آغشته به خون را كشف كردند.

رييس پليس آگاهي استان ايلام افزود: متهم به پرونده تشكيل شده به دادسراي ايلام ارجاع داده شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha