• یکشنبه / ۱۱ تیر ۱۳۹۱ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91041106550
  • منبع : نمایندگی لرستان

پلمپ كارگاه توليد اسپري آمريكايي در بروجرد

پلمپ كارگاه توليد اسپري آمريكايي در بروجرد

جانشين فرمانده انتظامي استان لرستان از توقيف دو دستگاه خودرو كاميون و كشف مقادير زيادي موادشوينده و خوراكي قاچاق و پلمپ كارگاه توليدكننده اسپري تقلبي در خرم‌آباد، بروجرد و كوهدشت خبر داد.

جانشين فرمانده انتظامي استان لرستان از توقيف دو دستگاه خودرو كاميون و كشف مقادير زيادي موادشوينده و خوراكي قاچاق و پلمپ كارگاه توليدكننده اسپري تقلبي در خرم‌آباد، بروجرد و كوهدشت خبر داد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه لرستان، سرهنگ غلامزاده در اين‌باره گفت: ماموران پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز آگاهي، روز گذشته دراجراي طرح كنترل محورهاي مواصلاتي، در محور ورودي شهر خرم‌آباد ازيك دستگاه خودرو كاميونت ايسوزو تعداد 86 هزار و 400 عدد پودر شربت و 42 كارتن سه‌كيلوگرمي جمعا 136كيلوگرم پودر لباسشويي به ارزش تقريبي 850 ميليون ريال را كشف و ضبط كردند.

وي ادامه داد: ماموران انتظامي بخش «درب گنبد» شهرستان كوهدشت، روز گذشته در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در محور اصلي نرسيده به پل سيمره، يکدستگاه کاميون باري که ازخوزستان به کرمانشاه در حرکت بود را توقيف و در بازرسي از داخل خودرو، مقدار 400 کيسه برنج‌هندي 40 کيلوگرمي به وزن 16 تن فاقد هرگونه مدارك و مجوز قانوني را کشف و ضبط كردند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان لرستان ادامه داد: در اين رابطه دو راننده خاطي دستگير و براي سير مراحل قانوني، به‌همراه کالاي قاچاق به يگان انتظامي منتقل شدند.

وي همچنين از شناسايي و پلمپ يك كارگاه توليدكننده اسپري پاك‌كننده و كشف 8000 اسپري تقلبي در بروجرد خبر داد و گفت: ماموران در هفته گذشته از طريق اخبار واصله مطلع شدند در يكي از محله‌‌هاي بروجرد، كارگاهي اقدام به توليد و توزيع اسپري پاك‌كننده اس تي پي با مارك امريكايي در سراسر كشور كرده كه با هماهنگي قضايي مراتب در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام كارهاي اطلاعاتي و تحقيقات گسترده محلي، روز گذشته اين كارگاه را در يكي از خيابان‌هاي شهر شناسايي و با همكاري ماموران شبكه بهداشت و اداره استاندارد، آن را مورد بازرسي قرار داده و تعداد 8000 عدد بطري اسپري «اس تي پي» جعلي را كشف و ضبط كردند.

غلامزاده خاطرنشان كرد: در اين رابطه متصدي كارگاه دستگير و با انتقال به يگان انتظامي در تحقيقات به جرم خود معترف شد.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha