• یکشنبه / ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91032816074

سردار سلامي: حل هيچ معادله سياسي و اقتصادي در جهان بدون حضور ايران ممكن نيست

سردار سلامي: حل هيچ معادله سياسي و اقتصادي در جهان بدون حضور ايران ممكن نيست

جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به نقش ايران در معادلات جهاني گفت: امروز حل هيچ معادله سياسي و اقتصادي بدون حضور ايران ممكن نيست.

جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به نقش ايران در معادلات جهاني گفت: امروز حل هيچ معادله سياسي و اقتصادي بدون حضور ايران ممكن نيست.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سردار سلامي در جشنواره جوان سرباز، ضمن اشاره تاريخي به رويدادهاي قبل از انقلاب و جنگ تحميلي اظهار كرد: انقلاب آغاز صحنه دوم تاريخ باشكوه ايران بزرگ است كه امروز به عنوان كشوري مستقل و مقتدر تلقي مي‌شود و حل هيچ معادله سياسي و اقتصادي بدون حضور ايران ممكن نيست.

وي افزود: استكبار كه از ظهور انقلاب ترسيده بود به يك تهاجم نظامي عليه ايران دست زد و براي اولين‌بار در يك حادثه استثنايي، آمريكا و شوروي با وجود تمام اختلاف‌هايشان به هم پيوستند و در جنگ تحميلي با تانك‌هاي روسي، توپ‌‌هاي اتريشي، كمك اطلاعاتي آمريكا، سلاح‌هاي شيميايي آلمان، پول‌هاي عربستان و كويت و طراحي‌هاي انگليسي مقابله كرديم، اما در نهايت جنگ با اراده سياسي ملت ايران و بدون آنكه وجبي از خاك كشورمان در اشغال باقي بماند پايان پذيرفت و رهبري انقلاب را پس از امام(ره) شخصي از سلاله پيامبر كه همانند خورشيدي عالم‌ساز در آسمان اسلام مي‌درخشد برعهده گرفت.

جانشين فرمانده كل سپاه يادآور شد: دشمنان تلاش كردند تا ما را در حذف اقتصادي قرار دهند و جلوي پيشرفت علمي ما را بگيرند و عصمت و پاكدامني جوانان ما را به يغما ببرند اما جوانان ما با صفاي باطن، اخلاص و تبعيت از رهبري توانستند توطئه‌ها را خنثي كنند و با عبور از مرزهاي فناوري‌ها، تراز علمي كشور را بالا ببرند و موازنه قدرت اسلام را در جهان را در برابر دشمنان برقرار سازند.

پوردستان با اشاره به تحولات كشورهاي منطقه و بسياري از كشورهاي جهان خاطرنشان كرد: امروز كه مهره‌هاي استعمار يكي پس از ديگري در حال سقوط هستند و هر روز با تشييع جنازه سياسي در بلاد اسلامي مواجه مي‌شوند و ديگر در كشورهاي اسلامي تعيين‌كننده نيستند، عصر آزادي است و بوي آزادي بلاد اسلامي همچون كشور ما به مشام مي‌رسد.

به گزارش ايسنا، در پايان اين مراسم كه با حضور سردار جزايري ـ معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستادكل نيروهاي مسلح، عباسي ـ وزير ورزش و جوانان، آل‌هاشم ـ رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش، سردار پاكپور ـ فرمانده نيروي زميني سپاه، امير سرتيپ عزتي ـ معاون هماهنگ‌كننده وزارت دفاع و برخي ديگر از شخصيت‌هاي كشوري و لشكري برگزار شد، از سربازان نمونه تجليل به عمل آمد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha