• پنجشنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 91031107314
  • منبع : فدراسیون کشتی

محمد بنا: هر كس در سرپا امتياز بگيرد به المپيك مي‌رود

محمد بنا: هر كس در سرپا امتياز بگيرد به المپيك مي‌رود

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تمام کشتی گیران ما که قهرمان جهان شده اند در سرپا امتیاز گرفته اند و این یکی ازمعیارهای ما برای انتخاب المپیکی هاست.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تمام کشتی گیران ما که قهرمان جهان شده اند در سرپا امتیاز گرفته اند و این یکی ازمعیارهای ما برای انتخاب المپیکی هاست.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) و به نقل ازروابط عمومي فدراسيون كشتي، محمد بنا درباره‌ي نحوه انتخاب كشتي گيران المپيكي اظهار كرد: بعد از المپیک 2012 پکن به صورت مستمر در کنار فرنگی کاران حضور دارم و تمامی سرمایه های کشتی فرنگی را به خوبی می شناسم. هر كشتي گيري كه بخواهد فقط در خاك امتياز بگيرد به المپيك نمي رود. ملاك من براي انتخاب، امتياز گرفتن از حريف در سر پاست.

وی ادامه داد: ما در کادر فنی تیم ملی معیارهای مختلفی را براي انتخاب ملی پوشان المپیکی مد نظر داریم تا بهترین فرد برای حضور در این رویداد مهم انتخاب شود.

بنا با اشاره به اینکه همه ما یک تیم هستیم که می توانیم در کنار هم موفق شویم اظهارتصريح كرد: در سالهای اخیر کشتی گيري چون باباجان زاده با وزن سنگينش در سرپا توانسته امتياز بگيرد. بنابراین کشتی گیری مد نظر من است که بتواند در سرپا خوب امتیاز کسب کند.

وی در مورد اخبار مطرح شده در مورد قهر طالب نعمت پور از اردوی تیم ملی گفت: نعمت پور از من شرایطش برای حضور در المپیک لندن را پرسید و من واقعیت را به وی گفتم.

بنا همچنين تصريح كرد: اخلاقی در این مدت در آسیایی کره جنوبی قهرمان شد، در گزینشی چین چند قهرمان جهان را برد و سهمیه المپیک را گرفت و در مسابقات رودرو نیز کفه ترازو به نفع وی سنگين است. همانطور که گفتم با توجه به شناخت کافی که دارم فکر نمی کنم نیازی به مسابقه انتخابی درون اردویی باشد.

دارنده مدال نقره جهان در پایان با تقدیر از کشتی گیرانی که در رقابتهای جام جهانی روسیه افتخاری دیگر کسب کردند، خاطر نشان کرد: نتایج فرنگی کاران در این رقابتها به خصوص در وزن پنجم در تصمیم گیری من برای انتخاب المپیکی ها تاثیری ندارد و کشتی گیران اعزامی به المپیک 2012 لندن با هماهنگی مدیریت تیمهای ملی و طبق اعلام قبلی در زمان مقرر معرفی می‌شوند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha