• پنجشنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91031107201
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

عزيزي: چسبيده به ابومسلم نيستم/ حالا مي‌فهمم آنهايي كه رفتند كار خوبي كردند

عزيزي: چسبيده به ابومسلم نيستم/ حالا مي‌فهمم آنهايي كه رفتند كار خوبي كردند

خداداد عزيزي در واكنش به طومار برخي هواداران ابومسلم، گفت: اينجا با همه افراد مشكل دارند و هر كس سرمربي ابومسلم شود مورد حمايت قرار نمي‌گيرد.

خداداد عزيزي در واكنش به طومار برخي هواداران ابومسلم، گفت: اينجا با همه افراد مشكل دارند و هر كس سرمربي ابومسلم شود مورد حمايت قرار نمي‌گيرد.

سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه خراسان، افزود: من با باشگاه ابومسلم توافق‌ كردم و فقط آن را روي كاغذ نبرديم و در حال حاضر نيز منتظر بازگشت حشمت مهاجراني هستيم تا كار شروع شود.

وي اتفاقات اخير در مورد سرمربيگري ابومسلم را بازي رسانه‌اي خواند و افزود: ما حتي در مورد كادر فني نيز توافق كرديم و اصلا بحث حضور عباس چمنيان به عنوان سرمربي در باشگاه مطرح نشد و نمي‌دانم چرا يك عده دوست دارند به اين موضوع هيجان بدهند.

وي با انتقاد از فضاي شهر مشهد عنوان كرد: متاسفانه اين جا همه با هم مشكل دارند و مطمئن باشيد اگر عباس چمنيان نيز سرمربي ابومسلم شود وضعيت همين گونه است و به همين دليل است كه مشهد هيچ‌گاه در هيچ زمينه‌اي موفق نيست.

عزيزي در واكنش به امضاي طومار توسط بعضي از تماشاگران ابومسلم عنوان كرد: در فوتبال امروز دنيا تماشاگر تصميم نمي‌گيرد و واي به حال باشگاهي كه تماشاگر تصميم‌گيرنده باشد.

سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان تاكيد كرد: تماشاگر مي‌تواند نظرش را بدهد اما تصميم‌گيري بر عهده باشگاه است و باشگاه ابومسلم در مورد من و سرمربي فصل آينده خود تصميم مي‌گيرد و نه تماشاگران آن.

وي ادامه داد: من هم مي‌توانم همين الان نامه‌اي با 5000 امضا از منطقه طلاب مشهد مبني بر حمايت از "كريم شيره‌اي" جمع كنم، آيا او سرمربي ابومسلم مي‌شود؟ دوران اين نامه‌ها تمام شده و مطمئن باشيد كه هدف اين‌ها كمك به ابومسلم نيست.

عزيزي تصريح كرد: من خداداد عزيزي هستم و نيازي به اين نامه‌ها ندارم؛ روز گذشته نيز با رييس هيات عامل باشگاه جلسه داشتم و مبلغ قرارداد و شرايطم را گفتم و اگر توافق كنيم ظرف چند روز آينده قرارداد خود را امضا مي‌كنم و اگر نه هيچ اصراري به ماندن ندارم. در اين مدت با بازيكنان مدنظرم رايزني كرده و در صورتي كه قراردادم امضا شود كار جذب بازيكن آغاز خواهد شد.

وي ادامه داد: من چسبيده به ابومسلم نيستم. آن‌هايي كه فكر مي‌كنند خداداد عزيزي آويزان ابومسلم است، يا من را نمي‌شناسند و يا دنبال چيز ديگري هستند.دوست دارم به ابومسلم و فوتبال مشهد كمك كنم اما با اين شرايط به اين نتيجه رسيدم آن‎هايي كه از فوتبال مشهد فرار كردند، كار عاقلانه‌اي كردند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha