• دوشنبه / ۸ خرداد ۱۳۹۱ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91030804872
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

معاون مبارزه با جعل وکلاهبرداري پليس آگاهي ناجا خبر داد:

کاهش چشمگير فعاليت شرکت‌هاي هرمي در کلان شهرها

کاهش چشمگير فعاليت شرکت‌هاي هرمي در کلان شهرها

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي ناجا از کاهش چشمگير فعاليت شرکت‌هاي هرمي براي اشرافيت اطلاعاتي و دقت‌نظر پليس در کلان شهرها خبر داد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي ناجا از کاهش چشمگير فعاليت شرکت‌هاي هرمي براي اشرافيت اطلاعاتي و دقت‌نظر پليس در کلان شهرها خبر داد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ اميدي با بيان اينكه در سال گذشته سيستم جامع اطلاعاتي پليس آگاهي عملياتي شد كه اين مهم نتيجه 21 سال تلاش و سرمايه‌گذاري اين پليس است، گفت: همه کارآگاهان بايد روش‌هاي نوين کشف اطلاعاتي را فراگرفته و به کار گيرند.

اميدي درباره فعاليت‌هاي شرکت‌هاي هرمي گفت: مقابله با شرکت‌هاي هرمي کار بسيار سنگيني بود، بطوري که چهارميليون نفر از مردم با اين شرکت‌ها درگير بودند و هم‌اکنون شرکت‌هاي هرمي فعاليت‌شان به شدت کاهش يافته اما دقت و هوشياري ما بايد به مراتب بيشتر از گذشته باشد و شما مطمئن باشيد با فشارهائي که به اين شرکت‌ها در مرکز و کلان شهرها وارد شده ممکن است براي ادامه فعاليت‌هاي خود به سراغ استان‌هائي بروند که کمتر درگير اين فعاليت بوده‌اند.

وي با بيان اينكه نظارت و حمايت از پليس آگاهي شهرستان‌ها تأثير چشمگيري در کاهش جرايم خواهد داشت گفت: روساي پليس آگاهي استان‌ها بايد پليس آگاهي شهرستان‌ها را در انجام امور تخصصي هدايت کنند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي ناجا، در پايان خاطرنشان کرد: موضوع مبارزه با جعل و کلاهبرداري نياز مبرمي به اطلاع‌رساني دارد؛ چرا که اقشار مختلف جامعه، در خطر به دام افتادن کلاهبرداران هستند پس بايد با برملا کردن شگردهاي مجرمان به مردم، شهروندان را آگاه و از وقوع جرائم جلوگيري کنيم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha