• شنبه / ۶ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: محیط زیست
  • کد خبر: 91030603845

گرد و خاك از تهران مي‌رود؟

گرد و خاك از تهران مي‌رود؟

مديركل روابط عمومي سازمان هواشناسي كشور با اشاره به اين كه وزش باد 54 كيلومتر بر ساعتي امروز موجب شده از ميزان گرد و غبار پايتخت كاسته شود آخرين وضعيت جوي كشور را اعلام كرد.

مديركل روابط عمومي سازمان هواشناسي كشور با اشاره به اين كه وزش باد 54 كيلومتر بر ساعتي امروز موجب شده از ميزان گرد و غبار پايتخت كاسته شود آخرين وضعيت جوي كشور را اعلام كرد.

مهندس محمدرضايي در گفت‌وگو با خبرنگار «محيط زيست» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: نقشه‌هاي پيش‌يابي هواشناسي حاكي است در روز يكشنبه بارش پراكنده باران با رعد و برق و وزش باد در استانهاي آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي، اردبيل، گيلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالي، خراسان رضوي و كرمان پيش‌بيني شده است كه مقدار بارش بيشينه 10 ميليمتر در كرمان و نوار شمالي خواهد بود از سوي ديگر وزش باد و گرد و خاك رقيق در استانهاي خوزستان،‌ ايلام، يزد، خراسان جنوبي، خراسان رضوي، سمنان، قم و تهران رخ خواهد داد.

وي افزود: همچنين براي روز دوشنبه نيز بارش پراكنده باران با وزش باد و رعد و برق در استانهاي خراسان شمالي، خراسان رضوي، خراسان جنوبي و ارتفاعات البرز در شمال سمنان و جنوب گلستان پيش‌بيني شده است كه بيشينه بارش 10 ميليمتر در شمال خراسان رضوي خواهد بود همچنين در اين روز باد و گرد و خاك رقيق در استانهاي ايلام، ‌خوزستان، بوشهر، كرمان، يزد و سيستان و بلوچستان انتظار مي‌رود.

مديركل روابط عمومي سازمان هواشناسي كشور به وضع هواي تهران در روز سه‌شنبه اشاره كرد و به ايسنا گفت: بر اين اساس بارش پراكنده با رعد و برق و وزش باد در شمال استانهاي آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي، ‌خراسان رضوي و جنوب استان خراسان شمالي و باد و گرد و خاك رقيق در استانهاي ايلام و خوزستان انتظار مي‌رود از سوي ديگر در روز چهارشنبه نيز بارش پراكنده با رعد و برق در شمال استانهاي آذربايجان غربي و آذربايجان شرقي و باد و گرد و خاك در استانهاي كرمانشاه، ايلام و خوزستان خواهد بود.

وي در خصوص هواي تهران نيز تاكيد كرد: در روز يكشنبه آسمان پايتخت صاف در بعدازظهر افزايش ابر و گاهي وزش باد و گرد و خاك خواهد بود كه حداقل و حداكثر دما در اين روز به 21 و 31 درجه سانتيگراد بالاي صفر مي‌رسد همچنين در روز دوشنبه نيز آسمان تهران صاف در بعدازظهر با افزايش ابر گاهي وزش باد پيش‌بيني مي‌شود كه حداقل و حداكثر دما در اين روز به 21 و 32 درجه سانتيگراد بالاي صفر برسد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha